2928suosittelee
Tämä on keskustelu Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tuli parkkeerattua lavi hyvin vaikka itse sanonkin: Liite 8466 Liite 8467 Liite 8468 Liite 8469...
Tuli parkkeerattua lavi hyvin vaikka itse sanonkin: |
''Enjoy the little things'' - Zombieland rule #32 | Battlelog | Playstation 3 160GB | Samsung HD-Ready 32'' LCD-TV - LE32D404 | PSN ID: Raineruf
Piti vähän pelata mutta huomasin että on taas viikonloppu. |
PS3: Rattari
Vihapuhepostia saa helpoiten kun menee Seinessä siihen A ja C lipun välisen käytävän nurkkaan istumaan ja ottaa siinä nemesis ribbonin. |
PS3: Rattari
Aiheuttaa kyllä aikamoisen ragekohtauksen toi assingment Scarred Veteranin Btr-90 osuus. Minä itse en tiedä muita mappeja kuin Gulf of oman normi conquestissa jos haluaa btr tappoja. Sain itse pelata ainakin 6 omania ennen kuin pääsin ryssille ja btr kuskiks tulittamaan. |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。
For The Heart I Once Had
Eilisestä vaan sen verran että voi saakeli rattipaa!!!! Oliko mulla maalitaulu perseessä, vai vainositko mua muuten vaan??? |
Kaikki pelaa niinkuin itse haluaa. Ja asiaan. Kannataa muuten canaalin rushissa jättää se tunusga sinne alkuun sillanviereen eikä ajaa sinne alas saakka. Itse ole Rushissa kun olen saanut tunusgan niin hoidellut kaikki viholliset jo alkuunsa sinne a ja b comeille. Kunhan kaveri kay rajayttamassa C4:lla se a:n a.comin seinän paskaksi että pääsee tulittamaan suoraan. Tuolta kauempaa näkee hyvin tulevat koput ja muut ajoneuvvot ja ukot. Parhaillaan 48 tappoa ja 5-6 kopua alas ja muutama amtrax. Mutta tietenkin kukin tyylillään... |
Mites tuo Ace Squad Ribbon oikein toimii? |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!
Ace Squad eli Paras squad on luonnollisesti se kellä on eniten pisteitä |
Arvon Lumikelkka, lukisitko viestin numero #4329 uudestaan ja jos et vieläkään ymmärrä lukko -tekstin hieman leikkisää sävyä, niin yritän kaivaa sinulle jostain selventävän spesifikaation. Teen vaikka itse kun tuskin RFC:tä siitä löydän. |
Jeeeeee!!!! Jippiiii!!! Peli jäätyi äsken!! Olen niin onnellinen! |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!
Jes, tulihan se jet service star 10 sieltä. Vielä aika komealla tavalla, kun pistin rocket podeilla lentävän Kasatkan matalaks ja triple killit sieltä sisältä. |
Kuulostaa oudolta, minulla on yhden kerran sanonut noin, ja silloinkin jääty XMB:ssä jossain kumman syystä. Yleensä kavereillakin kun jäätyy peleissä niin tulee kun käynnistät uudelleen että haluatko raportoida asiasta Sonylle. |
Ja näillä kaikilla tagissa komeilee KFIN? Meinaan kitinästä ja ulinasta huolimatta aika monesti tähtäimen takaa löytyy tän palstan teurastaja..Samalta ja eri puolilta seuranneena todennut.. Ei se oo multa pois, mut vois jättää turha lätinän v***uun, koska itse ovat etunenässä käyttämässä "porsaanreikää" hyväksi. Mut kohtahan tuo nerffataan, joten päästään tästäkin aiheesta. |
Last edited by pate79; 22.01.2012 at 10:55. Syy: päivitystä..
Myytävänä uskomattoman hyvä valikoima NHL,NBA ja NFL paitoja! https://picasaweb.google.com/patrik.appel
Malkin, Stamkos, Filppula, Crosby, Durant, L.James, Jennings, mendenhall..Kyselyt privana.
Mun mielestä Famas on just parhaimmillaan 4x scopen kanssa burstilla ammuttaessa. Toki tiukan paikan tullessa full auto päälle, mutta kauas osuu yllätävänkin usein. Ihan ihmettelee välillä kun tuleekin se headshot jostain 100 metrin päästä kun vihut roiskii ties minne. |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。