2928suosittelee
Tämä on keskustelu Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Alkanut peli ärsyttävästi tilttailemaan trophyjen synkkauksen jälkeen 'loading' kohtaan - muilla samaa ongelmaa?...
Alkanut peli ärsyttävästi tilttailemaan trophyjen synkkauksen jälkeen 'loading' kohtaan - muilla samaa ongelmaa? |
''Enjoy the little things'' - Zombieland rule #32 | Battlelog | Playstation 3 160GB | Samsung HD-Ready 32'' LCD-TV - LE32D404 | PSN ID: Raineruf
|
Tietääkö kukaan miten tuon m1911 S-Tacin saa? |
Jep. Hyvä normaali konkkasessio muuttuu hampaiden kiristelyksi silloin kun ruutuun lävähtää: Conquest Assault. |
PS3 Slim 120Gb & PS3 60GB, Panasonic PT-AX200E @100", Onkyo HTS3200 5.1ch, Sony MDR-XB300, Sony PS3 BT-HS
Time for Plan B..
Guided Shell on mahtava! Mutta mikä se kolmas paikka tankissa on, jossa voi sitten maalailla kohteita tuolle Guided Shellille? Miksei mulla tule sitä kolmatta paikkaa? Tai siis en itse ainakaan siihen pääse X:stä, vaikka olisikin Guided Shell käytössä. Kaveri pääsee ja tällä on tankissa käytössä myös Guided Shell, Autoloader (itsellä myös tämä) ja sitten hänellä on vain erinä Zoom Optics, kun itselläni on Thermal. Vaikuttaako tuo Zoom Optics sitten siihen kolmanteen paikkaan? Kyllä kaveri pystyy tulemaan mun tankin kyytiin ja menemään siihen kolmannelle paikalle... Mutta itse en voi, enkä voi myöskään kaverin tankissa. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Leuka rintaan ja kohti uusia tappioita...
bf3 stats: http://battlelog.battlefield.com/bf3...367085111/ps3/
Mistä se sitten pistetään? Ei se ainakaan siellä tankin "perkeissä" ole... |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Leuka rintaan ja kohti uusia tappioita...
bf3 stats: http://battlelog.battlefield.com/bf3...367085111/ps3/
Mistä niitä additional pointseja tulee? |
Itselläkin jumitti ensimmäiseen loading ruutuun pari kertaa mutta lähti toimiin kun käytin levyn pihalla. Asiasta toiseen, osaako joku kertoa mitä nämä mystiset rantojen miehet ovat jotka näkyvät battle reportissa haaleasti Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 ja kun katsoo kyseisien herrojen profiiliin niin näyttää esim. tältä Stats & Progression - RR_Barsa - Battlelog / Battlefield 3 Kaverin nimen alla komeilee että olisi pc pelaaja |
Mystiset rantojen miehet eivät ole luoneet itselleen EA/BLog tiliä |
PS3: Rattari
Liekkö Dice TAAS sössinyt asiansa patchissä kun tyhjiin servereihin ei ole enään mahdollista liittyä? Sinne meni viimeset quads & clan matsi mahdollisuudet |
Sama vika Rahikaisella. Kahdesti jämähtänyt loading -kohtaan, mutta toimii heti uudelleen käynnistettäessä. |
Last edited by willie; 10.02.2012 at 00:38. Syy: typo