235suosittelee
Tämä on keskustelu Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä, Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Äsken korkkasin tuon Kill Confirmed -pelimuodon. Aivan loistavaa menoa, tuhat kertaa parempi kuin normaali Team Deathmatch!!! XP:tä sain jokaisesta Kill ...
Äsken korkkasin tuon Kill Confirmed -pelimuodon. Aivan loistavaa menoa, tuhat kertaa parempi kuin normaali Team Deathmatch!!! XP:tä sain jokaisesta Kill Confirmed -pelistä enemmän kuin Search & Destroyssa. Suurta eroa ei tietenkään ollut (n. 1000-2000 XP), mutta challenget yms. tuovat mukavasti XP:tä taskuun. Näin alussa itse ainakin taidan keskittyä tuohon Kill Confirmediin, koska mappituntemus ei vielä ole niin hyvä, että S&D:ssä pärjäisi joka matsissa yhtä hyvällä tasolla... |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Camper kills you once, shame on them; kills you twice, shame on you!
|
Eiköhän tämä ole ihan julkinen salaisuus. Pelimedialla on likeiset suhteet -teollisuuteen ja nämä kaksi hyötyvät "yhteistyöstä", jossa hypeä lyödään silloin kun rauta on kuumaa. Kanteen kuva pelistä, takuut arvosanasta, olalle taputuksia ja ilmaisia matkoja. GameSpotin tapaus Jeff Gerstmann lienee räikeimpiä esimerkkejä. Ei kannata purra ruokkivaa kättä ja kärttyinen arvio Kane & Lynchistä koitui tähtitoimittajalle (onnen)potkuksi. Terve kyynisyys arvosteluita kohtaan on ihan järkeenkäypää. Siellä on toki suurinosa ihan vilpittömiä arvioita, mutta joukossa on aivan varmasti myös niitä vähemmän objektiivisia. Piirit ovat pienet. |
Slay Radio - Go retro!
Camper kills you once, shame on them; kills you twice, shame on you!
Muutamia arvosteluita sellanneena ihmetyttää miksei yksinpelistä ole löydetty oikein mitää kritisoitavaa. Tarinaa ja juonta ei ole edes siteiksi, ja tuntuu että pelaisi vain irrallisia taistelukohtauksia, jotka on jollain aasinsillalla yhdistetty toisiinsa. Hirveää sillisalaattia. Tekninen toteutus on välillä hyvää ja välillä huonoa - joissain kohtauksissa tekstuurit ovat melkoisen huonoja, ja sahalaidat hyppivät silmille oikein urakalla. Pelimoottorin ikä näkyy. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Nyt pääsee jo pleikkarilla tonne eliteen. mistäs sitä nyt tietää että on aktivoinu tämän eliten ? etusivulla lukee elite premium ja joku punainen pääkallo ? onko nyt vihdoin ja viimein onnistunu ? |
Itse olen pelannut CoD4, WaW, MW2 ja BOps lukemattomia tunteja (ja BFBC2 sulassa sovussa siinä ohessa), ja pelkästään nelosessa yli 1000 klaanimatsia, ja muissakin codeissa satoja. Tätä kautta olen tutustunut useisiin muihinkin pitkän linjan codittajiin, joilla itseni kaltaisesti on riittänyt kokemusta ja näkemystä antaa perusteltuja vastauksia MW3:n huonoudesta tai hyvyydestä. Konsensukseen moninpelin laadusta ei ole päästy, mutta yllättävän moni on teilannut tämän pelin täysin. Itselläni ei ole vielä montaa tuntia moninpeliä takana, mutta toistaiseksi näyttää aika lohduttomalta. Publa on entistä enemmän suunnattu 13-vuotiaille, mutta toivottavasti klaanimatseissa on parempi meno. |
Kaverilla kävin just kokeilemassa mw3:sta ja kyllä se ostamisen arvoinen peli on. Varsinkin, jos mw2:sta ei omistanut, kuten minä. Samanäköisiä nuo pelit ovat mutta moninpelissä on niin paljon uutta ja ihmeellistä, että peli menee ostoskoriin jouluksi |
Jos tämä tosiaan on mw2.5 niinkuin noista videoista tuntuis näkyvän niin menee ainakin ostoon(joskus). Sen verran viihdyttävää tuo mw2 aikoinaan oli. |
Auttakaa nyt!!! |
Se elite ois hyvä saada toimiin.Alkaa tatti kasvaa otsaan kun menin sen storesta ennakkoon ostamaan |
FCD since 01 / 2008 // Scopetan snipatessa // Great warrior: El_pinppi
Omat ensihetket on nyt koettu taas |
Last edited by Kiivas; 10.11.2011 at 19:47. Syy: Typoja
Tarvis kyllä snd-pelimuodon missä ei oo killstreakkejä laisinkaan. Respamuodoissa noita härpäkkeitä on ympäriinsä, kiitos ihanan supportin. Snd:ssä ekan erän jälkeen lähes joka rundilla pörrää uav...ei näin. |
Siirryin xboxin käytöstä pleikkarin maailmaan ja nyt olisi eräs amatöörimäinen kysymys kun googlekaan ei osannut auttaa. Pystyykö tämän pelin asentamaan manuaalisesti kovalevylle? |
Mikä mahtaa olla vikana, kun avaan Call of Duty: Elite ohjelman Ps3:sella niin se ei suostu kirjautumaan sisään, koska se vaan kysyy uudestaan ja uudestaan että hyväksynkö käyttöehdotm ja sen jälkeen kun painan X, niin tulee että Logging in, ja taas sama käyttöehtovalikko ilmestyy.. |
kauheeta saissee
Eikös tuon 2 tunnin tupla xp:n saanut ihan niillä tokeneilla vai mitä ovatkaan? Näin ainakin itse tein. Kaksi sellasta oli kun alotin pelaamaan, eli kahdessa codissa olin vetänyt prestigeen. |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit