Tämä on keskustelu Gran Turismo [PSP], Yleistä keskustelua PSP-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Luin, että autotallin Favourites autojen "Quick Tune" -asetukset pitäisi säilyä. Mulla ne katoaa aina kun lähden Single Race -tilasta pois. ...
Luin, että autotallin Favourites autojen "Quick Tune" -asetukset pitäisi säilyä. Mulla ne katoaa aina kun lähden Single Race -tilasta pois. Miten muilla? Säilyykö seuraavaan sessioon? |
Last edited by Arnolt; 14.10.2009 at 12:29.
Miten Dualschock3 ohjaimen saa toimimaan tässä? Nyt se on PS3:n käytössä. |
Slay Radio - Go retro!
Onko tuo sitten ainoastaan PSPgo:n ominaisuus, vai onnistuuko vanhallakin (3000)? |
sanokaas nyt suoraan että kuinka hyvä tämä on numeroiden 1-10 väliltä. (en jaksanut lukea aikaisempia kirjoituksia, ei pahalla ;D ) sillä olen ostamassa sen mahdollisesti huomenna. |
Valtavia elamyksia kokee kun ajaa ja huomaa usein: ai tama rata, jes! Kun on ajanu vuosia sitten mini ringit ja tahiti mazet.. Osta ihmees, menee ostoskeskuksissa mamman kaupoista odottelukin hetkessa.. |
Jos aikaisemmissa turismoissa pidit eniten autojen keräämisestä ja varustelemisesta. Ja nautit ratojen aukaisemisesta über autolla kierroksella ohittaen AI kuskit, niin saatat kokea pienen pettymyksen, koska uramoodia sellaisenaan ei enää ole. |
8½ on oma tuomioni, erittäin loistava peli siis kyseessä. Tuli ajettua kaikki challenget ja jokaista rataakin tullut luukutettua useampaan otteeseen ja haastetta löytyy! |
onko kenenkään eteen törmännyt 1967 Chevy Impala niminen auto. Supernaturalin jätkät käyttää sitä ja olisi kiva päästä rallattelemaan samalla tai saman näköiselä autolla... |
"Real Driving Simulator" on asenteesta kiinni. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Tuli tos eilispäivänä kerättyä 8 MILJOONAA ja aion törsätä sen jompaan kumpaan formulaan: ferrarin tai dolphy digitalin. Onko kenelläkään kokemusta että kumpi näistä on parempi? |
Peli muuten hyvä mutta ei melkein mitään ideaa. Yksittäisiä pelejä pitäisi vetää läpi niin ettei radalta voi mitenkään suistua. Helppo peli. Grafiikat on hyvät ja muutenkin mutta kun ei ole minkään laista campanjaa niin ei tättäkään jaksa koko ajan pelata. Antaisin tälle pelille arvosanaksi 7- |