Tämä on keskustelu PSP-päivitykset, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Mihin kansioon tuo päivitys pitää pistää?Laitoin sen games kansioon mutta ei toiminu....
Mihin kansioon tuo päivitys pitää pistää?Laitoin sen games kansioon mutta ei toiminu. |
Mitäkähän tähän pistäs?
|
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Onnistusko jos siirtäs kortilta koneelle kaikki ja sitten takas kun on ajanut tuon päivityksen? |
http://tjaa.dy.fi/pelaaja/etusivu.html
|
Nyt pelaan:
Kun en parempaakaan ketjua keksinyt niin pistetään tänne. Eli tuli nyt vihdoin testattua tuota RSS-tukea ja parantamista löytyy. Eli muuten pätevä palvelu, mutta miksei siihen ole voitu sisällyttää yksinkertaista "Lataa podcast PSP:llesi" -linkkiä? Esimerkkinä kun eilen testasin, olin kahvilassa keskustassa. Kuuntelin podcastiä wlanilla, mutta kun olin lähdössä, löin wlanin kiinni ja samalla katkesi lähetys. Sitten piti alkaa kikkailla eli mennä lähetyksestä vastaavan omalle nettisivulle ja etsiä latauslinkki. Tämän kun olisi voinut toteuttaa paljon yksinkertaisemmin lisäämällä yhden download -namiskan siihen RSS-softaan. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Mulla on Aasia-versio PSP:stä firmwarella 1.5. Hommasin jenkeistä pelin, joka vaatii firmware 2.0:n. Toisaalta ajattelin että samalla voisi updeitata niin ylös kuin mahdollista. Homebrewta ei ole tarkoituskaan pyöritellä. |
Sony ei ainakaan suosittele väärän alueen päivityksen käyttämistä. Jos käytössäsi on japanilainen kone, löydät päivityksen täältä. Korelaisiin ja muihin aasialaisiin täältä. |
Last edited by Oliver; 16.01.2006 at 15:59. Syy: Ketjuja yhdistetty
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Suureen osaan kysymyksistäsi löytyy varmasti tästä ketjusta |
Kiitos! |
PSP:lle PSone-emulaattori, EyeToy... 15.03.2006 |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
|
Sony on paljastanut myös, että PSP:n hinta lasketaan 200 dollariin jo tämän kuun 22. päivä: |
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
Mitenkähän meinaavat hanskata tuon kopioinnin suojauksen noista ladattavista |
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
Tuleeko tosta valkoisesta PSP:sta Giga Packia? |
|
Nyt pelaan: