Tämä on keskustelu PSP:n emulaattorit, homebrew ja custom-käyttikset, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Eli tällaista... Haluaisin kuulla pitkän pimennossaelon jälkeen mitä psp :llä voi nykyään tehdä jos sen laittelee oikein. Minullahan on psp ...
Eli tällaista... |
Ostin tänään PSP 3004 -konsolin, jonka firmware on 6.10. |
Onko pakko olla pandora patteri ja magic memory card että saa CFW toimimaan? |
Jos ostaisin Psp Slim (2000), jossa on System Software versio: 5.50. Niin saanko tähän enään Custom firmwarea ilman niitä ihmeakkuja yms? |
En arvosta pikaruokayhteiskuntaa.
Jos akun alla oleva date code on 8C tai suurempi ei saa kustomia asennettua edes Pandoran akulla vaan pitää tyytyä Half Byte Loaderiin ja Homebrew ohjelmiin. |
Last edited by Mandingo; 12.10.2010 at 08:55.
PS3 Slim 320GB | PS3 Fat 500GB | PSP Go 32GB | PSP Slim 32GB | ZTE Blade 8GB | ZTE Light 2GB
voinko hakkeroida mun psp 3003 gend3 promotheusilla kun minun offical firmware on 6.31 |
Tuli mietittyä, miten saisi nuo emulaattorit toimimaan PSP:llä, (3004 mallilla). Itse aina asentanut uusimman official firmwaren, koska noitten customfirmwarejen asennus kuulostanut aivan liian vaikealta. Kuitenkin uusien customfirmwarejen(cfw) asennus on nykyään todella helppoa. CFW:t asentuvat kuin tavallinen peli. Eli cfw näkyy pelilistassa kuin peli ja se asentuu muutamassa sekunnissa "väliaikaiseksi" firmwareksi. Tällainen cfw muuttuu takaisin officialfirmwareksi konsolin mennessä täysin kiinni, esim. akun irrottamisella tai pitämällä sammutusnappia pidempään pohjassa. |
Last edited by sCeNtEd; 10.02.2011 at 05:48. Syy: oli lipsahtanut hieman liian vanha firmware versio...