Tämä on keskustelu Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: käykö usb liitin?...
käykö usb liitin? |
|
[Fin Troops] HeadShot iX
|
Xbox live! Gamertag:
ReekyMarko
|
Itselläni tulee virtaa USBeihin, vaikka kone on nukkumassa. Toisaalta jos koneen läpi tunneloidaan USBi tikulla, koneen pitää olla päällä, koska: |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Eli en pääse nettiin vaan tulee teksti: "A connection error has occurred. The connection to the access point timed out." Kun siis olen testaamassa yhteyttä niin tuo tulee. Olen laittanut kaikki salasanat ja kaikki. Minulla on wlan se juttu siinä PSP:n kyljessä on yläasennossa eli päällä. Ja se joku wlan power saver on OFF. Eli mikä mättää?? |
Niin ja se salasanani on 4 kirjaiminen eikä PSP hyväksy sitä... |
Ei vieläkään neuvoja! HYVÄ IHMISET! KIITOS PALJON AVUSTA! ARVOSTAN tätä... |
Kai sulla on WLAN-tukiasema myös minne yhdistää, ja että siinä on kaikki asetukset kunnossa? |
Ilman PSP:tä tähän on vähän vaikea vastata, mutta googlasin erään sivun, joka saattaa auttaa: |
Joo on mulla Wlan asema ja asetukset kunnossa koska tietokone toimii sillä...kiitos kun joku auttaa.. |
En tiedä mikä mättää tein kaiken aivan samalla tavalla kuin tuolla linkissä. |
Mikä firmis PSP:ssä? |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Firmis on 2.70. Pitää yrittää tuota... |
Jaa ja mistäköhän tiedän IP-osoitteet? Aina olen laittanut kaiken automatic... |
|
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Joo nyt tää homma ehkä selvis....eli syy on se, että minun yhteyden "salaus" on WEP. Niin siihen kun tulee se salasana niin se salasana on neljä kirjaiminen. Minulla on applen uusi iMac tietokone. |
|
moi.. |