Tämä on keskustelu Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Vähän on hajua, mutta kysytään nyt etten osta sikaa säkissä taas. Oli minulla ei ole vielä kotona langatonta verkkoa, vaan ...
Vähän on hajua, mutta kysytään nyt etten osta sikaa säkissä taas. |
Nyt pelaan:
|
Näillä pelataan: Panasonic AX-200, Orbit, Sub Focus, RX-V559
Nyt pelaan: Half Life 2 (PS3), EnJuuriMitään (Wii), Kerää pölyä (DS), Go Explore! (PSP), Hattrick: Delirious (VI.801)
|
Nyt pelaan:
|
I gotta have more cowbell, baby!
|
Näillä pelataan: Panasonic AX-200, Orbit, Sub Focus, RX-V559
Nyt pelaan: Half Life 2 (PS3), EnJuuriMitään (Wii), Kerää pölyä (DS), Go Explore! (PSP), Hattrick: Delirious (VI.801)
Kävin nyt sitten ostoksille. Ostin ihan yksinkertaisen Wlan tukiaseman (58Eur, en sitten tiedä oliko kallis). Virta sisään mötikkään ja siitä piuha reitittimeen. En viitsinyt uutta modeemia/reititintä hommata, kun tälleen säästin hivenen. Ainakin kun katselin kyseisen liikkeen hintoja. |
Nyt pelaan:
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Nyt pelaan:
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Ostin viimeviikolla Buffalo WBR2-G54S langattoman reitittimen, sen asentaminen oli tosi helppoa koska PSP tukee Buffalon AOSS tekniikkaa joka automaattisesti ottaa parhaat suojausasetukset käyttöön. Onneksi näin koska mulle kaikki nämä WAP WAN suojaukset ja muut verkkojutut on vielä melkolailla hakusessa |
voiks tällasella luoda langattoman verkon psp:lle |
pelaaminen on hullujen hommaa...siksi sitä teen
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Eli langattoman verkon luonti vaatii koneen, laajakaistan ja tuon w-lan tukiaseman... eikö mitään muuta ? Ja miten pitkä kantama tuollaisella on suunnilleen ?! |
mä oon kullu et 80-300 metrii eli aika paljon |
|
Kiitos, ajattelin muutenkin hankkia laajakaistan vaikkei PC:tä olekkaan. PS2:lla ja PSP:llä sitten pelittämään. |
|
Niin, ja kantomatka riippuu varmaan myös vastaanottavasta laitteestakin, eli PSP:stä. |
|
I gotta have more cowbell, baby!
Ite en taida rahaa Wlanin ostoon tuhlata... jos jotain päivityksiä täytyy lataa niin koulussa sitten... siellä on kolme tukiasemaa eli toimii koko talossa |
[FL]ProIndy | www.finnishlions.net |
Nyt: PS3: NHL12, Gran Turismo 5, Uncharted 3 | PC: -