Tämä on keskustelu PSP-ongelmaketjujen äiti, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Mikähän nyt mun PSP :hen on tullu? Oli ihan normaalisti latauksessa yön yli, ja sitte aamulla koitin rueta ppelaamaa ni ...
Mikähän nyt mun PSP:hen on tullu? Oli ihan normaalisti latauksessa yön yli, ja sitte aamulla koitin rueta ppelaamaa ni väläyttää vihreen valon ja ei käynnisty... Ja valo tuli siihe, missä normaalisti se valo, mikä näyttää että on päällä... |
PS3 & PC
Kyllä sen ihan virallinen pitäs olla... Sieltä asetuksien ylimmästä (Network Update?) oon sen päivityksen ettiny.. Takuut on jo ehtiny mennä, paljonkoha korjaus maksaa? |
PS3 & PC
Onnistuuko millää muistikortin formatoiminen ilman PSP...kun aina valittaa että se on kirjoitusuojattu... |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
ei siinä kortissa oo mitään sellasta vipua/koloo.Tai sit en vaan tajua. |
Nyt ostin uuden muistikortin..ihan samanlaisen mutta silti sanoo heti samaa että kirjotusuojattu...suoraan paketista laitoin koneeseen kiinni...Mahtaneekohan johtua jotenkin siitä että menee tulostimen kautta kun se on ainut missä on toi duo korttipaikka... |
MIkähän helvetti tossa on ku toi psp'n tatti ohjaa kokoajan ittestään päin helvettiä.. On tilattu uus tatti ja vaihdettukin samoten se pieni kuminpalanen mutta silti vielä sama ongelma. |
Kissa meni tiputtamaan PSPn lattialle, ja nyt näyttö näyttää tältä. Näytön ulkopuolella ei ole halkeamaa. Mikä siis avuksi? |
Itselläni on PSPgo joka ei ole ollut kovassa käytössä. Kerran, kun koitin käynnistää konsolia niin se ei reagoi mitenkään. Ei mitään tapahdu. Olen laittanut lataukseen ja testannut sen jälkeen sama homma. Eli, kun koitan käynnistää konsolia ei tapahdu yhtikäs mitään. |
Mulla kävi tälleen : |
Kuinka saa SenseMe:n kaikki channelit auki kun nyt siellä näkyy vain kolme. |