Tämä on keskustelu PSP-pelien pelaaminen verkossa Xlinkillä, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Viestin lähetti alunperin fDiamond XLinkillä onnistuu LAN pelien pelaaminen netissä Sony PSP AI Series GO AI Series Mahjong AI Series ...
|
Nyt pelaan:
|
Tuo ei välttämättä sovi henkilöille jotka eivät ole olleet tekemisissä pahemmin koneiden ja softien säädön kanssa. Itse joskus GT4:sta hieman sen julkaisun jälkeen pelailin tuolla ja silloin siellä oli paljon PSP pelaajia. |
Wii | PS3 | Xbox360 | GameCube PAL & NTSC | DSi XL | PS2 | ASUS G50VT | Sony 40" W4500 | Popcorn Hour C-200 | Sony STR DB-780 | 5x Usher S520-II, Chorus Vertigo XLS 07 |
|
|
Wii | PS3 | Xbox360 | GameCube PAL & NTSC | DSi XL | PS2 | ASUS G50VT | Sony 40" W4500 | Popcorn Hour C-200 | Sony STR DB-780 | 5x Usher S520-II, Chorus Vertigo XLS 07 |
Mä käsitin asian niin että tietokoneen WLAN pitää olla adhoc-moodissa jolla sit liitytään PSP:hen. Ja sit tietokone verkkopiuhalla nettiin. Vai menikö ihan metsään..? noh pitänee kokeilla vloppuna itse. |
Sidetalkin'
|
|
Sidetalkin'
|
En sitten vaan millään saanut Xlinkkiä tunnistamaan PSP:täni. :\ Mutta Xbconnectilla tuntuis toimivan, mutta siellä ei paljon näytä PSP-pelaajat pyörivän... |
Sidetalkin'
Ketjua en ole lukenut enkä muita threadeja, mutta jos ei ole vielä kysytty, niin kysyn nyt. Eli minulla on Japanin PSP ja kaverilla Suomen. Voiko näillä pelata kahdestaan, kun luin, että sillä ei ole väliä, että mistä koneet on ostettu, että kunhan pelit ovat samanmaalaisia. Toisesta paikasta taas luin, että pitää olla kone samaa versiota. Miten siis on. Ja kun pelaa kahdestaan, niin tarvitseeko molemmat saman pelin, vai riittääkö yksi? Kiire olisi vastauksilla, kiitos näin etukäteen. |
Tämähän ei varsinaisesti Xlinkkiin kuulu, mutta vastataan nyt. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
viittiskö joku kertoo et mitä tohon oikee tarvii et saa xlinkin pelittämään psp:n kanssa? wlani mulla onki jo.. tarviinko viel jonkun wifi kortin tähä tietokoneelle tjsp? ainaki oon näin ymmärtäny mut valaiskaa vähän |
|
Sidetalkin'
Nyt tuli vihdoin onnistuneesti kokeiltua Xlink Kai:ta ja Monster Hunter:Freedomia. |
Last edited by Kojo; 17.10.2007 at 15:24.
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
|
Nyt pelaan:
Pieni varoituksen sana. |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Umm ZDWlan ei tunnu tunnistavan Psp:tä ad-hoc tilassa channel ykköseltä, mikä neuvoksi? |
Last edited by Viper7; 01.10.2007 at 17:18.