Tämä on keskustelu Mistä halvin PSP?, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Elikkä mistä saisi PSP sut halvalla? VPD:stä saa PSP Value packin ja pelin hintaan 229E ja PSP Base packin 149E,Saiskohan ...
Elikkä mistä saisi PSP sut halvalla? VPD:stä saa PSP Value packin ja pelin hintaan 229E ja PSP Base packin 149E,Saiskohan mistään liikkeestä halvemmalla? |
|
Niin joo kyllähän se käyttetty myös kelpais...hyvä että mainitsit |
netanttilassa gigapack 199e |
Kiitti tiedosta Eewokki! |
|
Uusi Slim & Lite -malli 169: |
Heghlu'meH QaQ jajvam!
Tästä paljon puhutusta Gamestopista itse hain omani hintaan 79 |
|
PSN: Ramo_FIN
- Grand Touring -
Maanantaina kaverini kävi hakemassa. Otti samantien 2 kun on niin hyvä tarjous!! |
Siis hetkonen, hinta on tuo ILMAN mitään vaihtopelejä? Vai ymmärsinkö nyt jotenkin oudosti.. |
|
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
http://gameparadise.fi/index.php?t=konsolit&h=Konsolit |
Olen ostanut jo PSP:n,en vain ole muistanut laittaa tänne viestiä.Sentient6: minusta Gameparadisessa nuo PSP:t on aika kalliita, esimerkiksi käytetty Value pack maksaa 149 ja itse ostin Tarjoustalosta uuden Value packin 99 (jonkun aikaa sitten). |
Mistä saisi tällä hetkellä tuon value packin hintaan 99? |
Raimo:eipä noita PSP:eitä saa varmaan enää melkein mistään tuohon hintaan,sehän oli se 6800 konsolin rajoitettu erä halpakauppaketjuissa kuten Tarjoustalossa yms.käytettynä saa kyllä alle 99 ja varmasti jossain vaiheessa PSP:n hinta tippuu tohon 99 euroon. |
Mistä halvin uusi PSP tällä hetkellä? |
Gamestopissa muistaakseni slim & lite 175, käytetyt about satkun. Kai. |
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Mistäpä löytyy tampereen seudulta halvin psp? Ei varmaan missään oo noita 99e paketteja jälellä. Mites käytettynä onko noissa pelikaupoissa? |
Ei tää ketään kuitenkaan kiinnosta...
onko halpa jos saan kaverilta ostettua PSP (ei slim&lite) sisältäen 5 peliä ja 7 umd elokuvaa 110? |
Last edited by ps3-player; 21.01.2008 at 16:28.
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-os...autteista.html
(kauppapalaute lista)