Tämä on keskustelu Kysymyksiä PSP:stä!, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Joulupukki toi PSP :n, jossa näyttää olevan vanha softa (1.5 jotain). Toki UMD:ltä löytyy 2.0 softa ja netistä olisi imuroitavissa ...
Joulupukki toi PSP:n, jossa näyttää olevan vanha softa (1.5 jotain). Toki UMD:ltä löytyy 2.0 softa ja netistä olisi imuroitavissa 2.6, mutta kannattaako uudempaa softaa asentaa? Kuulemma uusia lisäominaisuuksia tulisi uusien softien myötä, mutta menetänkö samalla jotain? Toisin sanoen, pystyykö uusien softien myötä laitteeseen ajamaan enää käyttäjien itse tekemiä freewareja ja muuta sälää? |
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
Tässä ketjussa on keskusteltu enemmän siitä mitä vanhalla softalla voi tehdä ja mitä uudella ei. Luettavaa on toki paljon, mutta onpahan paljon asiaa. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Voisiko joku kertoa mistä saisi halvimmalla yhden 2gt muistikortin ( jos itedätte kertokaa myös hinta) ja päivityksiä pspeehen. mistä saisi pspeen peleihin lisämateriaalia kuten auto peleihin autoja tai ratoja tai simssiiin tavaroita? Muualta kuin http://www.yourpsp.com :ista?Kuinka paljon tilaa vie pspeen peli tai elokuva?olen tilaamassa muistiokorttia niin olisi hauska tietää kuinka ison tarvitsee liberty city storiesia varten eli kertokaa kuinka paljon tilaa vie gta liberty city stories? ja voiko päivittää alaspäin versiota 2.7?Mistä saisi ladattua pelejä demoja ja koko versioita tai flash pelejä versioon 2.7? |
Eipä taida pystyä 2.7 firmwarea päivittämään alaspäin. Eihän siinä mennytkään kun kymmenkunta fw-versiota ennen kun Sony sai vehkeensä lukkoon |
Itse olen tullut toistaiseksi toimeen 512MB-kortilla. Pelitallennuksia ja pelien lisämateriaalia varten tuo riittäisi varmasti pitkälle tulevaisuuteen, mutta musat ja leffat rouskuttavat tilaa huolella. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
entä mistä saisi 1gt muistikortin halvalla sanokaa sivu jos teidätte |
|
Moi, oon uus täällä ja oon varmaa ens perjantain menos ostaa psp:tä, ja tässä ois pari kysymystä mitä haluisin tietää: |
|
|
|
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
|
miten saa netistä ladatun savetuksen psphen , poistamatta vanhaa savee? |
Kai sinun pitää heittää ne ihan siihen Psp:n muistikortin tallennus kansioon "manuaalisesti" mikäli kyseessä on profiilipohjainen peli voi näitä olla useita mutta joissain peleissä voit joutua siirtämään vanhan tallennuksesi vaikka tietokoneelle turvaan. |
Ton Base Packin mukana kun ei tule muistikorttia niin voiko pelitallennukset heittää sisäiselle muistille? |
ei voi. muistikortti on pakollinen. |
I see dead pixels
Toimivatko esimerkiksi Kanadasta, Jenkeistä jne. ostetut pelit Suomesta ostetussa PSPssä? Eli onko aluekoodirajoituksia? |
|
Saako flash pelejä ladattua psp:hen? Toimiiko msn messenger`? Saako javan ladattua? |
Last edited by Doran; 25.06.2007 at 17:45.
"Msn messenger" toimii, mene netissä osoitteeseen ebuddy.com. Ja Flash pelit toimii. |