Tämä on keskustelu Videoiden toisto PSP:llä, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Viestin lähetti alunperin hossa_93 joo, mutta se ei löydä mun psp :tä vaikka laitan oikeat tiedot Kertoisitko ihan vaihe vaiheelta, ...
Nyt rupee ihan p*rkeleesti ottamaan päähän kun monta kerta oon convertannut videon psp:lle sopivaksi ja katson sitä. aluksi näkyy ihan hyvin mutta sitten kesken videon tulee teksti "video cannot be played" handbrakella olen konvertannut ja aimersoft mkv converterilla molemmilla näkyy mutta sitten tulee tuo teksti. Onko psp hajalla vai mikä on kun kaikki muut videot näkyvät kokonaan muttei 2 videoo joita olen convertannut ainakin 10 kertaa. PSPn fw on 5.00m33-6. |
SonyPSP Slim&Lite // FW-5.50GEN-b (full) // Muistarit 4gb, 8gb.
kylla videot toimivat koneella convertoituna. |
SonyPSP Slim&Lite // FW-5.50GEN-b (full) // Muistarit 4gb, 8gb.
Löytyykö uusimpaan Handbrakeen toimivia asetuksia PSP:lle? Siinä ei ole enää PSP preset-asetuksia mukana, ja omilla yritelmillä ei oikein laatu vastaa odotuksia. Etenkin ääni menee ihmeelliseksi pätkimiseksi. Videokin näkyy, mutta pikselöityy ikävästi välillä. Lähteenä DVD. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Oletko kokeillut tällaisia asetuksia? Pitäisi toimia nimenomaan Handbraken v0.9.4:llä (jonka myötä nuo PSP-presetit lähti veke). Tuolla ainakin raportoidaan onnistumisesta: |
Juu, samainen sivu oli tuossa auki ja niitä olen kokeillut, mutta ei auta |
Last edited by hartzu; 17.02.2010 at 12:44.
Ongelmana taisikin lopulta olla itse DVD-levyt, joiden päälle Handbrake ei ymmärtänyt mitään. Osa kelpasi, osa ei. |
Juurikin näin, ja näin itsekin homman hoidin. Onneksi tuli joskus hommattua AnyDVD HD ikuinen lisenssi kun halvalla sai |
Jos haluaa ladata youtube videoita PSP:lle PSP:stä niin suosittelen ehdottomasti PSPube - 250,000,000+ FREE MP4 VIDEO DOWNLOADS FOR YOUR PSP OR MOBILE DEVICE - www.PSPube.com |
latasin PSP video 9 mutta siinä taitaa olla jotain häikkää. Se tekee niitä alkuasetuksia, ja jään siihen kohtaan jossa sen pitäisi etsiä PSP. se on kiinni koneeseen usb:llä ja on laitettu usb mode, mutta mitään ei tapahdu. Lukee vain että, etsii psp:eestä ja odota muutama sekunti. No tässä on kyllä odotettu tovi jos toinenkin... |
Pelit pelauksessa: AC Brotherhood sekä NHL11