Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 3 / 3

Miten .m4v-tiedostoihin tekstitykset?

Tämä on keskustelu Miten .m4v-tiedostoihin tekstitykset?, Yleistä keskustelua PSP:sta alueella, joka on osa-alue PlayStation Portable alueella: Olen tehnyt kuvaamastani kotivideosta version PSP -konsolilleni .m4v-muodossa. Millä ihmeellä saan tekstit "poltettua" kuvaan? Koska PS-laitteet eivät tue .srt-tiedostoja, on ...

Jäsen
    Paikka
    Uusimaa

Miten .m4v-tiedostoihin tekstitykset?

Olen tehnyt kuvaamastani kotivideosta version PSP-konsolilleni .m4v-muodossa. Millä ihmeellä saan tekstit "poltettua" kuvaan? Koska PS-laitteet eivät tue .srt-tiedostoja, on subit tällöin ympättävä samaan tiedostoon kuvan ohessa.

Olen kokeillut -jokaista- mahdollista ohjelmaa, kaikki vaikuttavat TÄYSIN turhilta. Ennen tämä onnistui MediaCoder-softalla, mutta uusin versio ei enää tähän pysty. Aiemmassa sentään oli suora kohdennettu tuki PSP-konsolille. Ei pystynyt AviAddSub, eikä myöskään Avidemux. Kokeilin myös PSP video 9 -softaa, jolla viimeistään pitäisi onnistua, mutta siirrettyäni videon PSP:hen, lopputulos oli tämä: "The data type is not supported."

Hermot menee. PSP:ssä on myös uusin päivitys, eli ei voi johtua siitäkään.

Internet on kyllä pullollaan toistaan hämärämpiä sovelluksia, joita en halua koneelleni asentaa, ohjelmia on jo nyt riittävästi. Laitteistona Windows Vista.

Yksi tekemäni m4v-elokuva toimi PSP:ssä, mutta kun konvertoin mukaan tekstitykset, koko tiedosto lakkasi toimimasta.

Olisi pitänyt tehdä tekstit muulla kuin Subtitle Workshopilla, vaikka videoeditorilla, mutta kun SW:hen kerran tottunut, niin... Ja onhan tuo mainio softa, videoeditorin käyttöliittymä "hieman" kankea.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Vastaus: Miten .m4v-tiedostoihin tekstitykset?

Eli ei apuja tältäkään surkealta foorumilta.

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: Miten .m4v-tiedostoihin tekstitykset?

Handbrakea olen ite käyttänyt. Ei maailman helpoin softa, mutta löytyy valmiit PSP-profiilit.

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi