Tämä on keskustelu Dori-Magasta., Yleistä keskustelua Segasta alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Jees, toi Dori-Maga-uutinen oli mielenkiintonen. Olis hieno ruveta tilaamaan tollasta lehtee, mut lieneekö se mahollista.. ja sehän on tietysti japaniks, ...
Jees, toi Dori-Maga-uutinen oli mielenkiintonen. Olis hieno ruveta tilaamaan tollasta lehtee, mut lieneekö se mahollista.. ja sehän on tietysti japaniks, eikö vaan? Mun kotipaikkakunta (sjk) ei sisällä paikkaa ostella tollasia lehtiä...dammit. Pelit-lehden tilaus loppu ja uuden pelilehden tilaus kiinnostais, mutta mitähän tilais?... |
If you wanna break something, use a hammer! -Bruce Lee
Suomalaisen kirjakaupan välityksellä on kuulemma mahdollista tilata tuhansia ulkomaalaisia lehtiä. Voisit kysyä Seinäjoen liikkeestä jos he voisivat tilata sinulle jonkun hyvän lehden. |
|
|
|
Mä en koskaan oikein tykänny Pelit-lehdestä, täynnä turhia ja ärsyttäviä tekstipläjäyksiä. Ja toimittajat yrittää kaikkensa ollakseen hauskoja, ei kunnon asiaa. Ei hyvä. Mutta jos sais Sega-painotteisen lehden jostain nii ois hyvä.. |
|
Pelaaja on myös ihan hyvä lehti. Itse pidän Pelaajasta enemmän kuin Pelitistä. Omasta mielestäni Pelaajan arvostelut ovat luotettavampia ja siinä on muutenkin enemmän minua kiinnostavia juttuja. Tämän takia annan ääneni Pelaajalle. |
Jes tällasta keskustelua mä hainkin. |