Tämä on keskustelu Missä kaikki on?, Yleistä keskustelua Segasta alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Miksei suomalaisia näy Dreamcastin netissä, Sega-europen foorumeissa. Meitsi joutuu puheleen sielä vaan ittekseni Suomen foorumi-osiossa. Se on ikävää se, ja ...
Miksei suomalaisia näy Dreamcastin netissä, Sega-europen foorumeissa. Meitsi joutuu puheleen sielä vaan ittekseni Suomen foorumi-osiossa. Se on ikävää se, ja muut on vaa jotai saksalaisia turisteja jotka puhuu sekavia. Urgh. Eikö porukalta löydy Dreamkey 3.0:aa, vai? Se kyl kannattais tilata ku sen Segalta ilmaseks kerta saa. Toimitukses kyl kesti jotai kolme kuukautta, mutta odotus palkittiin. |
If you wanna break something, use a hammer! -Bruce Lee
Minun pitäisi ensin saada toi dc ylipäätään kytkettyä ton modeemin kautta nettiin. Ja kun käytössä on linux, niin on vähän sellainen operaatio, että en ole yksinkertaisesti vaan saanut sitä tehtyä. Ajattelin kysyä yhtä kaveriani apuun |
Vieläkö siellä on niitä saksalaisia? |
Aikoinaan en saanut koko DC:n nettiä toimiaan. Soittelin eri palvelunumeroihin ja hankkin eri versioita selaimesta, mutta en saanut koskaan sitä toimiaan. Eivätkä saanet kaverinikaan. Tiedä sitten miksi? Joten tuo nettipelaaminen jäi minun osalta harmillisesti kokematta. |
Tietäähän pojat myös ettei DC-nettaaminen ole ilmaista? Ja että pelkät paikallisverkkomaksut eivät ole kuin puolitotuus DC-netistä kertyvistä puhelinlaskusta? |
|
|
|
Multa katos sillon aikoinaan piiiitkäks aikaa netti, mut tosiaan ku sen Dreamkey 3.0 tilas, nii ny toimii loistavasti. Ja se soittaa samaan numeroon ku kotitietokone. Eli ei pitäis sen kummemmat maksut tulla. Harmittaa vaa ku mun DC-näppikses ei oo ä:tä eikä ö:tä ja en oo viä keksiny niihin näppäinyhdistelmää (jos sellasta ees on). Kiva yrittaa puhuu tallasta turistisuomee. Ja ne sakut kyl oikeesti ärsyttää sielä. Puhuu vaa jotai shumi-läppää niinku omistais koko Somen Foorumin. Urgh. |
Dreamkey 3.0:n softanäppäimistöllä pystyy kirjoittamaan skandit, kunhan vähän kaivelee niitä valikoita. Rasittavaa kun noille foorumeille ei näytä pääsevän kuin Dreamcastille. |
Mun mielestä jotkut hakkerit on kyl päässy pc:lläki sinne. Mut ei mua haittaa hetkeekää. Ainaki porukka valikoituu. Sega-vihaajia ei ainaskaa paljoo näy. |
Saako sitä DreamKey 3.0:aa ilman, että pitää ensin kytkeytyä nettiin vanhemmalla DreamKey 2:lla ? |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
|
Last edited by Nem; 23.07.2002 at 23:07.
Mihis mailiosoitteeseen olette ilmoitelleet kun tuota DK3.0aa olette kaipaneet? Pitäisiköhän minunkin kokeilla?... |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Mä tilasin www.sega-europe.com-osotteesta omani. Ja oli tarpeellista olla aikasemmin kirjautuneena DK2.0:lla... |