3suosittelee
Tämä on keskustelu Vitalle tulevia pelejä, Yleistä keskustelua Vita-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation Vita alueella: Tänne ketjuun voi kertoa tulevista Vita peleistä. Aloitan kertomalla että erään mun lemppari Wii pelin jatko-osa tulee Vitalle eli Little ...
Tänne ketjuun voi kertoa tulevista Vita peleistä. |
Lisää pelejä. |
KonsoliFIN - Media - PSV:N E3-Traileriputki - |
Kojima vahvisti Sonyn TGS-pressitilaisuudessa, että Metal Gear Solid HD Collection ja Zone Of The Enders HD Collection julkaistaan ensi vuonna myös Vitalle. |
Youtube: |
Megapläjäytys TGS messuilta. |
Uncharted: Golden Abyss pelivideota. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Mä olen noiden Youtube videoiden pohjalta tehnyt ostoslistan mitä pelejä pelaan ensi kesänä Vitalla. |
Joku on Neogaffissa nähnyt vaivaa ja tehnyt ison pelilistauksen kuvineen kaikkineen. |
Neogaffissa ollaan varmoja, että Vitan Little King's Story on remake eikä jatko-osa. Täytyy pyyhiä se pois ostoslistalta. |
En tiedä teistä, mutta itse ainakin odotan persona 4 the goldenia. |
Ainakin tällä hetkellä Zavvista voi ennakkotilata Vitan HD kokoelman 34.95£, tosin tiedä sitten kuinka lopullinen hinta tuo vielä on. Mutta verrattuna PS3 version ennakkotilaushintaan joka on tällä hetkellä 28.69£. Nuokin hinnat tuntuu vaihtelevan vähän väliä. Vita versiossa lukee nyt "save 5.04£" ja PS3:ssa "save 11.30£". |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Amazonissa melko halvalla ennakkotilattavissa muutama peli... Dungeon Hunter Alliance, Rayman Origins, Lumines, Asphalt alle 6£ kipale. Tiedä sitten onko hinnoitteluvirhe, mutta kannattanee yrittää tilata tuohon hintaan jos Vitaa on heti julkkarissa ostamassa. |
PS3 | PC | DSi XL | iPad 2 | Galaxy S ICS 4.0.3 | Steam id: draev
Retro: NES, MegaDrive, PSP, GP2X, PS2, Xbox
|
|
Slay Radio - Go retro!
Onko Vitaan kehitteillä GTA peliä? Ehkä jopa GTA V? |
|
Slay Radio - Go retro!
|
Slay Radio - Go retro!
En ole PS3:lle julkaistun kakkos-osan jälkeen ollenkaan ollut kiinnostunut Draken seikkailuista. Tarina oli jo ykkösessä kovin vaatimaton ja kakkosessa käytettiin todella paljon samoja juoni elementtejä, kuin ensimmäisessä osassa. Yleensäkin, kun tällainen tarinavetoinen peli saa miinusta juurikin tarinasta(niin kuin näkyy Golden Abyssille käyneen), se jää kaupan hyllyyn. Jos haluan aivotonta räiskintää(kliseisellä stoorilla höystettynä) tai hyppelemistä puuhastella jollakin pleikkarin laitteella, on tällä hetkellä tarjolla aivosolujen iloksi laadukkaampaakin tuotantoa. Ei pitäisi olla näin ennakkoluuloinen. Ehkä hinnan pudotuksen jälkeen ostankin tämän taskuversion. Aika näyttää. |
Se missä sinä näet hulluutta, minä näen hauskan vitsin.