Tämä on keskustelu Mario Party 8, Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: Kukaan ei varmaan missän vaiheessa ole epäillyt ettäkö tätä ei tulisi mutta ensimmäiset kuvan tapaiset näyttäisi olevan Nintendon sivuilla. Itse ...
Kukaan ei varmaan missän vaiheessa ole epäillyt ettäkö tätä ei tulisi mutta ensimmäiset kuvan tapaiset näyttäisi olevan Nintendon sivuilla. Itse odotan tätä kovasti. Aikaisempia osia on tullut kovasti kavereiden kanssa tahkottua. |
IGN:n sivuilta löytyy ensimmäiset kuvat Mario Party 8:sta. |
Tulinkin aloittaneeksi mp8 threadin joskus mutta jatketaan vaikka tässä sitten. |
hmm tämäkin nyt jenkeissä ulkona.. (joudutaan tosin pal konsolin omistajat odottaan 22. päivään koska ei toimi edes modatulla koneella :/ ) |
"Kuolema kuittaa univelat"
Pelailee kauhiasti: KitaraSankarit 1, 2, 80s, 3 ja Wii:tä muulla ajalla :)
ihihihihi ei ilmeisesti sittenkään kamalan hyvä.. ehkä kuitenkin porukan illanviettona pienessä sievässä siivussa :P |
"Kuolema kuittaa univelat"
Pelailee kauhiasti: KitaraSankarit 1, 2, 80s, 3 ja Wii:tä muulla ajalla :)
Yllätti itseäkin että napsahti näin Mario Partya leukaan tuo arvostelu. Tuntuu että arvostelukriteerejä on nostettu muutenkin 360n alkuajoista, jolloin millä hyvänsä uudella pelillä napsahti 8+ ruutuun. |
On tuokin peli saanut hyviäkin arvosteluja. Taas mielipiteet vaihdelleet laidasta laitaan. |
|
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
Jokos löytyy ensimmäisiä kokemuksia foorumilaisilta? Joistain kaupoistahan tätä jo saa. |
^^Joo, ostin eilen. Ja ihan hyvähän peli tämä on. Aikaisempia versioita en ole pelannut, joten en pysty vertaamaan muihin Mario Partyihin. Mutta muut Wiin party-pelit, tämä voittaa 10-0. Voin siis suositella tätä ainakin niille, jotka eivät ole aikaisempia osia pelanneet, ja niille joilla on kavereita, joiden kanssa pelata. |
Ajattelin kyllä hankkia vaikka aikasempiakin osia on hallussa. Aina olen tästä sarjasta tykännyt vaikka paskaksi ollaankin arvosteluissa haukuttu. Mikään yksinpelihän tämä ei koskaan ole ollut. |
Mario Partyn idea alkoi jo haukotuttaa GC:llä ja minipelit olivat liikaa toistoa. |
^^Suurinta osaa minipeleistä pelataan ristiohjaimella. |
Suuri pettymys, mitä olen tästä lukenut. |
Lopultakin yksinpelin vaivauduin pelaamaan läpi, voin pientä arvostelua heittää ilmoille.. |
Komppaan, ostin itsekkin ihan vaan bilepeliksi ja on tainnut se 3kertaa pelata sitä porukalla. Liian hidas, känniset kerkee tuohtua vuoroa odotellessa tai sitten touhuaa odotellessa jotain ja sit pitää huudella että sinun vuoro. ja pisin peli kestää tajuttoman pitkään, ja sitten 10tähden peleissä ei kerkeä tapahtua mitään mutta silti aikaa menee paljon. hyllyyn jää |
Et Tiedä Kenen Kanssa Ryhdyit Leikkimään http://www.playfire.com/Houkkis
|
Oon pelannu kaikkia Mario Partyjä 5-7 ihan järkyttävän paljon ja on kyllä mun mieleen yksiä maailman parhaista pelisarjoista Wario Waren ohella. Petyin alkuun aika pahasti MP8:n kun kaikki laudat vaikutti olevan TOSI huonoja. |
Last edited by Philosopher; 18.12.2007 at 20:22.
<CDHP> Chicks Dig Heihachi Players
Olen kaikkia Mario Partyja pelannut, ja täytyy sanoa että paras on vieläkin kakkonen(ja vieläkin löytyy hyllystä ja yllättävän usein koneestakin), huonoimman sijan jakavat osat 5-8. Ei mikään huono peli tämäkään, ei vain vedä vertoja Nintendon omalle tyylille, joten saisi Hudson keskittyä vain niihin Bombermaneihin ja Nintendo ottaa itse vastuun tämänkin sarjan kehityksestä. Omastakin mielestä tuo Goomban bisneskenttä on noista kasin laudoista paras mutta kyllä senkin voittaa mikä tahansa kakkosen lauta. Niin ja se aavekartano on myös hyvä, on joka pelikerralla erilainen. |
Paljoa ei tämäkään peli vaatisi ollakseen huipputasoinen: |