Tämä on keskustelu Wii Play, Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: Yrittäkääpä pelata ilmakiekkoa vasen käsi vastaan oikea käsi. Melko hankalaa....
Yrittäkääpä pelata ilmakiekkoa vasen käsi vastaan oikea käsi. Melko hankalaa. |
Aika hieno aloitus uudelle keskustelulle. |
Twitter: Tuomas_T
|
Ohjaimen takiahan tämä tulee ostettua ja hyvä niin, pingis, laser hockey, bilis, tankki ja shooting gallery on hupaa kaksinpelinä, jotkut jopa yksinpelinä. |
Onko normaalia että Fishing:ssä tulee jatkuvasti sellaine tekstiboksi siihen eteen peittämään puolet pelialasta?? Sanoo jotain, että tarkkuus on parempi jos siirtyy lähemmäs sensoria, mutta ei sillä tunnu mitään vaikutusta olevan onko lähempänä tai ei. Aika hankala vaan pelata kaksinpeliä kun iso laatikko on siinä lammen edessä.. |
|
Kiitos vinkistä, mutta eipä niitä muita oikein ole kuin tuo videotykki katossa. Sen kun sammuttaa niin ei näe yhtikäs mitään =) Muissa peleissä ei ole ollut vastaavia ongelmia. |
Sensitivityä isommalle wii asetuksista? |
Monessako lajissa ootte saanut platinaa? Itse oon saanut biljardissa (63 pst) ja lehmäpelissä (330 pst), jolla sai platinaa. Ilmakiekko vai mikä spacehockey onkaan olen saanut 10 maalia. Muita ei ole pahemmin tullut pelailtua. |
|
Last edited by sinappipipo; 06.01.2007 at 19:37.
Onks olemas jotain nettisivua missä olis pelaajien ennätyksiä wii playstä? Pistäkää tänne lisää omia ennätyksiänne |
Last edited by crown; 08.01.2007 at 23:37.
|
|
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
|
|
|
the twilight prince
Shooting Range: 787 |
|
Kiitoksia tuosta odd mii out vinkistä kuka sen nyt antoikin, Oli pakko ostos kun ei paljoa nostanut kapulan hintaa. Tanks taitaa olla paras tuosta pelivalikoimasta ja kalastus on myös mukavaa. Kultanen mitalli saatunna ammunnasta joistakin muista pronssi vai mikä on. |
Konsolit: Wii, DS. Pelinä menossa tällä hetkellä: Wii sport resort, Resident Evil 4 Wii sekä Wario World: Shake Dimension
Nyt odotetaan: uutta Symphonya, joka on jo kaupoissa, mutta ensin vähän sporttia.
Wii Play saa viimeinkin jatkoa: Wii Play Motion on 12 pelin kokoelma, jossa kaikki pelit käyttävät Motionplus-ominaisuutta. Ja samaan tapaan kuin alkuperäisellä, myös Wii Play Motionin mukana tulee Wiikake-ohjain: tällä kertaa sisäänrakennetulla Motionplussalla varustettu Wiimote Plus. |