Tämä on keskustelu Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!), Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: modet poistakoon jos ei kuulu tänne. splinter cell double agent 38.99e play.com:ssa samoin kuin far cry vengeance lisätään vielä open ...
modet poistakoon jos ei kuulu tänne. |
Last edited by Cubase; 21.02.2007 at 17:51.
Samaisessa osoitteessa olisi myös Zelda Tp sekä Tiger Woods 2007 hintaan 46,49. |
Last edited by Cubase; 21.02.2007 at 17:52.
pelaan, siis olen.
Playsta lähtee muutama jo aiemmin hieman alennettu ja hieman vähemmän kehuttu julkaisupeli 23 ja puolella egellä - ainakin Splinter Cell: Double Agent ja Far Cry: Vengeange on näin hinnoiteltu, samoin kuin kevyt elokuvalisenssituraus Open Season. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Eikö nuo play.com hinnat ole puntia (£) eikä euroja? |
|
|
|
Last edited by Copycat; 29.04.2007 at 10:27.
Jep, itse tilasin juuri Godfatherin ja Tigerin playsta, kun muistin että tulliraja olisi ollut vain hiukan alle 50. Kolme viikkoa sitten(10.4. ja 13.4.) tuli ilmoitus sähköpostiin että pelit lähtivät, joten kerkesin jo odottelemaan ilmoitusta tullilta, mutta toissapäivänä(perjantaina) tuo Godfather tulikin sitten suoraan luukkuun, saapa nähdä kuinka Tigerin käy... todennäköisesti jonkun tullivirkailijan testipelattavana... |
pelaan, siis olen.
Kannattaa tilata Play:sta eurojen sijaan punnilla. Säästää n. 1-2 euroa yleensä peleissä, ja nuo ~46-47 euron pelit menevät alle sen tullirajan. |
Nes->Megadrive/Snes->PSX->Xbox->Wii->Xbox 360
Semmonen pieni juttu vaan että Playsta ei voi enää tilata punta hinnoilla. |
Ohjaukseltaan vajavainen mutta muuten kehuttu Metal Slug Anthology lähtee nyt BlahDVD:stä (ainakin nopeimmille) hintaan 26,49 euroa (sis. postikulut): |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
|
Twitter: Tuomas_T
blahdvd.comin Metal Slug Anthology näyttäisi lähtevän taas tarjoushinnalla. Johan tuo pari päivää ehtikin olla kalliimpi |
BlahDVDssä on paljon melko halvalla näitä ei niin laadukkaita pelejä: |
Twitter: Tuomas_T
Tässä taas muutama halpa peli Blahdvd:stä (enemmänkin löytyy mutta tässä nämä tunnetuimmat): |
Scarface myös 36.49 Blahdvd:ssä. |
|
Last edited by Jooseppi; 30.06.2007 at 01:57.
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
Jep, itsekin olen viime aikoina katsellut noita BlahDVD:n hintoja ja täytyy myöntää että ovat kyllä erittäinkin kilpailukykyiset. Varsinkin kun mitään postimaksuja ei tule enää kaupan päälle. Tilasin juuri tuon Joytechin Power Stationin hintaan 26.49, kun täällä kotosuomessa siitä saa pulittaa (yleensä) sen noin 40 euroa. |
Hurmetta ja lurexia
Play.comilla menossa suuri kesä-ale, ja myös Wiille on useampia nimikkeitä halvalla saatavana. Itse tilasin Dragonball Budokai Tenkaichin hintaan 27.99 |
|