Tämä on keskustelu Monster Hunter 3 [Wii], Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: Viestin lähetti alunperin XShava Ei sinällään, tuossa on Arena moodi, jota pystyy jaetulla ruudulla pelaamaan. En tuota ole kokeillut, mutta ...
Ennakkotilaukset taitaa vetää aika hyvin. Play.comissa on molemmat versiot (ohjainbundle ja pelkkä peli) top-4:ssä. Kilpakumppaneina sellaiset pelit kuin Mario Galaxy 2 ja Lego Harry Potter. |
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
Minäkin olen osana ennakkotilaajia. Ja mieluusti osana nettipelailua. |
"Mathematics is the language of nature"
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
Itsellä tuossa tv:n edessä, sensor barin päällä. Matkaa noin 3 metriä myös. Normaalisti puhuin ja vielä samalla liikuskelin siinä ohella kun tavaroita laittelin. Ääni kuului selkeästi, ei ainakaan vielä ole ollut mitään pahaa sanottavaa tuosta. |
Kilpailu: Monster Hunter Tri - Jutut - NintendoFIN |
Last edited by XShava; 19.04.2010 at 13:55.
Nyt pelaan:
Aika hurjat palkinnot pelissä... jospa sitä osallistuisi tähänkin MH3 -kisaan. |
Tässä kilpailuun osallistuville katsaus paketin sisältöön, taitaa olla edelleen YouTuben ainoa video laatuaan. |
Tulipahan kisaan osallistuttua, mutta jotenkin tuntuu että persiilleen se meni |
KLIK |
Last edited by T4iZuuni; 20.04.2010 at 10:14.
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Blahdvd.com tilasin itse Classic Pron ja tuli kolmeen päivään. Alle 22€ tais olla yhteensä. |
Heh taitaa menekki olla kohdallaan, saa nähdä miten peli myy Euroopassa. |
Last edited by XShava; 20.04.2010 at 08:25.
Nyt pelaan:
mitä eroa muuten on Wii Classic Controller:sta ja Wii Classic Controller Pro:sta , eikös tämä Pro ole uudempi ja toimiikos tämä ohjain paremmin tai jotain, voiskos joku selventää miulle tuosta? |
CCPro:n tärkein etuus on se, että se on helkkarin ergonominen siihen alkuperäiseen verrattuna: CCPro:hon on lisätty Gamecube-ohjaimesta tutut kädensijat. Lisäksi johto lähteekin sieltä, mistä se on lähtenyt aina ennenkin: yläosasta. Alkuperäisessähän se johto kulkee jokseenkin hölmösti siitä alaosasta ja häiritsee välillä. |
Sen mitä tuota CCProta kokeilin, niin minusta tuntu että käsiä alko "kivistämään" ja tuolla alkuperäisellä taas ei sellasta esiinny. Pitää nyt Prota vielä kokeilla uudelleen kun sen saan, sopiiko minulle. Ainut tuossa alkuperäisessä on juuri tuo johto, joka hassusti tulee alhaalta ja on välillä tiellä. Muuten toimii hyvin. |
Nyt pelaan:
Voipi johtua käsistä, mutta minulle CCPro sopii käsiin kuin XShavan nyrkki silmään. Perinteinen classic controller puolestaan on kovin hankala kaikessa lättänyydessään. |
Tilasin CCPro:n Thehut , nettikaupasta ja samalla tuli tilattuu Wii Speak , sitten sen pelinkin voisin ostaa jossain vaiheessa, eikös peli julkaista somessa 24. huhtikuuta vai miten se olikaan? |
23. päivä on julkaisu. Julkaisut ovat useimmin perjantaina. |
Eilen vähän nauhoitin pelaamista |
Nyt pelaan: