Tämä on keskustelu Monster Hunter 3 [Wii], Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: Viestin lähetti alunperin XShava Nyt en sano tähän mitään, minulla taitaa vaikuttaa HD graffaan tottuminen asiaan ja varmaan kun tuota ...
Periaatteessa ja käytännössäkin kyllä. Tosin telkkareissa on isoja eroja ja niin poispäin. Toimikohan demo 480p-tilassa? Muistelisin, että ainakin osa demoista, mitä on ihmisille näytetty oli vain 480i. Muutamissa videoissa mitä olen katsellut, on peli hiukan näyttänyt suttuiselta. En tiedä sitten johtuiko videon kuvanlaadusta vai onko itse pelikin hiukan suttuinen. Toisaalta arvosteluissa on ulkoasua kehuttu, mutta tiedä sitten ennenkuin omin silmin näkee |
Last edited by Kojo; 15.04.2010 at 20:44. Syy: Lainaus korjattu
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
No suttuiselta se minustakin näyttää. |
Nyt pelaan:
Mitä oon parista paikasta lukenu, niin vissiin justiin nuo näppäinasettelut juuri on kaikista turhauttavimmat, ja kamera D-padillä. Liiketunnistus vissiin toimii, mutta 40 minuutin taisteluissa peukalon siirtely Wiimoten päästä päähän on kait rasittavaa. |
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
Näppäimet ovat aina sarjassa olleen huonosti asetettuna, mutta niihin on kyllä ajan myötä tottunut. Kuten Jooseppi jo mainitsikin, niin kummallista etteivät anna niitä uudelleen sijoittaa. |
Nyt pelaan:
JSLpictures Youtube Kanava!
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Itse myös pelaamassa jatkossa ja tein pelille oman yhteisö -> liittyminen täältä http://www.konsolifin.net/bbs/profil...editusergroups |
Nyt pelaan:
Ilmoittaudun myös mukaan karkeloihin! Pelisarjan parissa olen kyllä vielä ihan noviisi, mutta puhtaalta pöydältä on hyvä lähteä opettelemaan monsterinmetsästystaitoja. |
Pelaajalehden saitilla myös Monster hunter Tri -kisa. |
Nyt pelaan:
Kiitokset XShavalle vastauksista! |
Ei mitään, vastailen mielelläni sen mitä pystyn. Toivottavasti vaan kirjoituksistani saa selvän. |
Nyt pelaan:
Voiko tässä muokata hahmoaan muuten kuin eri armoreilla/aseilla? |
ACWW: 1933-6092-3161 | Nimi:Lin | Kylä:Hyryle
Alussa valitaan sukupuoli. Sitten pystyy valitsemaan hiuksen mallia, väriä, silmien muotoa/väriä, ihon värin. Aika vähän muokkaus vaihtoehtoja, mutta jotakin sentään löytyy. |
Nyt pelaan:
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
Onko pelissä mukana split-screen co-op? Jostain haastattelusta luin kauan sitten, että ois mukana, mutta sen jälkeen en oo kuullu mitään. |
<CDHP> Chicks Dig Heihachi Players
Ookke tuli ennakkotilaus tehtyä. |
Wi-FI/FC: Mario Kart Wii, CoD: MW R, Monster Hunter Tri