Tämä on keskustelu Little King's Story [Wii], Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: Kirjoitin tästä jo vähän tulevat Wii pelit -ketjuun, mutta kai tälle on jo paras tehdä oma ketju ties millaiseksi hittipeliksi ...
Kirjoitin tästä jo vähän tulevat Wii pelit -ketjuun, mutta kai tälle on jo paras tehdä oma ketju ties millaiseksi hittipeliksi tämä paljastuu. |
Ja itse asiassa peliä ei ole julkaistu vielä Japanissakaan! Mahtaako olla ensimmäinen japanilainen roolipeli, joka julkaistaan Euroopassa näin paljon ennen NTSC-alueita? Vieläkin hämmentää, mutta enpä valita. |
NowGamer on myös arvostellut pelin ja ihan positiivisin mielin. |
Pelikaani.net - pelitarjoukset ja verkkokauppojen alennuskoodit
Äh, pakko kai tuo on ostaa heti julkaisusta perjantaina vaikka on tälläkin hetkellä kolme peliä kesken |
Eurogamer antoi kasin! Ihan positiivisin mielin kirjoitettu. Suurin harmituksen aihe oli tallennusjärjestemä kun joutuu menemään aina kotilinnaan jos haluaa tallentaa pelin. Arvostelun lopuksi ostokehoitus: |
Kampin Gamestopista löytyi 60:llä eurolla. Olen tänä iltana hakannut kolme tuntia tuota, erittäin koukuttavaa. Klassiset musiikit vaan raikaa. Leppoisa tunnelma! |
|
Hmm, pitkä peli ei kyllä välttämättä ole mikään plussa enää. |
Hieman infoa pelin takakannesta. Takakannessa on seuraavat symbolit: |
Tässä tuli vastaan pomotappelu, jossa pitää osata maantietoa, pomo menee piiloon maahan piirrettyyn karttaan tiettyyn maahan ja pitää arvata tekstin perusteella minne se on mennyt piilloon. Jos osaa edes tyydyttävästi peruskoulun maantiedon niin pomotappelusta selviää kyllä, mutta mitä olen nähnyt videoita jossa kysytään jenkeiltä maantiedon kysymyksiä niin taitaa monella jenkillä peli tyssätä tähän pomotappeluun. |
Little King's Story meni läpi normal vaikeustasolla. Oli niin koukuttava ja hyvä peli että joka päivä pelasin sitä jonkin matkaa. Pelin alun leppoisa meininki muuttuu lopussa intensiivisemmiksi pomotappeluiksi. Tässä on ainakin omissa kirjoissa vuoden peli aineksia. Pelikellossa oli jotain 27 tuntia kun peli oli läpi. Ei ole niin pitkä kuin Zelda tai Okami vaikka joissain nettiarvostelussa sanottiin että tämä on Wiin pisin peli. |
Keskisuomalaisessa Marko Ahonen (ex-Pelit) ylisti Little King's Storya, ja Jyväskylän kaupoissa näytti olevan. Toivottavasti sana leviää, sillä mainostusta ei taida pahemmin olla tällekään tapaukselle. |
Olen yrittänyt etsiä netistä peliin liittyvää taidetta, konseptikuvia, fanitaidetta ym. mutta en ole löytänyt kuin kuvakaappauksia ja pari tietokoneen taustakuvaa. Taustakuvat löytyi Rising Star Games sivulta |
Jos olisi aikaa pelata niin tämä olisi kyllä varmasti koukuttava ajantappaja. Nyt ei uskalla. |
Pitänee hommata tämä heti kun irtoaa jostakin edullisesti. |
Noniin, mitäs tästä voisi sanoa. Paljon tuntuu tapahtuvan koko ajan, onneksi päivät kuluvat paljon verkkaisemmin kuin Final Fantasy CC: My Life as a Kingissä, ja niiden kesken voi tallentaa. Klassisesta musiikkityylistä tulee yllättäen välillä mieleen Suikoden-sarjan ensimmäiset osat, jotka linnoissa ja muualla tukeutuivat samantyyliseen musiikkiin. |
Nyt lähti tilaukseen vihdoin. Olen peliä seurannut siitä lähtien kun se ekan kerran yleiseen tietoisuuteen ilmaantui vielä nimellä Project O. Ei vain ole kerinnyt mitään pelaamaan. Nyt saattaisi olla aikaa. Vaikuttaa juuri minun tyyppiseltäni peliltä. Yksi vuoden odotetuimpia pelejäni. |