Tämä on keskustelu Wii-pelien tarjousketju (muu keskustelu), Yleistä keskustelua Wii-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo Wii alueella: Lego Indiana Jones on aika kehno tekele, ei kannata ottaa edes ilmaiseksi. Viestin lähetti alunperin Xbugs Tällä viikolla ilmestyvä innovatiivinen ...
Ensin se tarjos mulle COD4:sta, Half Life OrangeBoxia ja GH3:sta 360:lle ja sitten sanoin etten omista 360:ntä joten mitä vaihtoehtoja olis Wiille, niin antoi vaihtoehdoiksi GH3, Indiana Jones ja COD5 eli eiköhän se sieltä tule |
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
Sen sijaan kannattaa tulla tyrkyttämään omia henkilökohtaisia mielipiteitään tarjouksille omistettuun ketjuun. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
ite lopetan tähän Offtopicin, mutta täytyy sanoa tuosta lego indiana jonesista että on sillä kuitenkin 78 pisteen metacritic. |
Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)
Vooooiiiiii eiiiiiiiiiiiii |
Last edited by Mahewcoro; 30.06.2009 at 12:26.
Perustelemattomasta inttämisestä ja tökeröistä tölväisyistä emme varmaankaan pääse eroon, mutta jospa sentään noudatettaisiin edes ketjun käytänteitä? |
Tehtävä jatkuu.
Wii-pelien tarjousketjun muulle tarinoinnille, tiedusteluille ja puntaroinnille on luotu nyt oma triidinsä. |
Ei perkule ku lähti Punch Out halvalla eilen aamulla 9,95 ja iltapäivällä oli jo tuplaantunut hinta |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now: | Next: Tales of Graces f
Tehtävä jatkuu.
|
Tehtävä jatkuu.
Citymarketissa oli Guitar Hero World Touria kitaran kanssa neljälläkympillä, kuuleman mukaan tarjous on ilmeisesti laajemmaltikin. |
Vaasassa oli Prismassa ainakin viime perjantaista alkaen poistolaari jossa kympillä oli Wii-pelejä ja niiden lisäksi DS, Xbox360, PS2 ja PS3 pelejä. |
Olisko jollakin tiedossa halpaa Guitar Hero World Tour -bändisettiä? (eli kaikki soittimet ja mahdollisesti myös peli joskaan se ei ole pakollinen) |