Tämä on keskustelu Xbox 360 -ongelmathread, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Balrog Miten ihmeessä uudella dashboardilla saa teeman vaihdettua? :O Kaikki avatar, profile, yms. löytyy mutta "change theme" ...
Osaisiko joku neuvoa minua tässä kinkkisessä tilanteessani: vanha boksini lasahti ja olin tietenkin auto sing-in:lla Gamertagini aina logannu sisään. Nyt en enää muista kuin Gamertagini, kun yritän ladata gamertagia uuteen boksiini. Olisiko joku keino saada ladattua tuo vanha gamertagi uuteen boksiin. Ps. en muuten muista vanhan Gamertagin sähköpostia tai salasanaa, voiko ne saada kenties jostain selville? |
Be there or be square!
Jos kovo säily ehjänä, niin käyt jossain kopioimassa profiilisi sieltä tikulle tai vastaavalle. Jos tämä ei ole mahdollista niin sitten vaan käyt läpi sähköpostejasi, jos löytäisit sen mihin olet profiilisi yhdistänyt. Ilman spostia ja salasanaa olet toedella heikoilla jäillä. |
luultavasti pelialan liikkeistä löytyy kaapeli millä saat vanhasta kovosta tiedot uudelle kovolle. tällöin siirtyy myös profiilitki. ainaski itse sain kysymällä lainaan kaapelin |
Toimiiko kyseinen kaapeli myös siinä tapauksessa, että vanha kovoni on ostettu jälkeäpäin arcade-malliini ja että uusi boksini on tuota uusinta S-sarjaa? |
Be there or be square!
pitäisi toimia xbox.comin mukaan vanhanmallisesta ässään. toinen vaihtoehto on että lyö kovon kiinni jonkun kaverin vanhanmalliseen boksiin ja kopioi siiä muistitikulle sen accon |
Tällä hetkellä pelattavana: MW3 Odottelee: AC 3
eli vanhanmallisen 360 kovon tiedot saat siirrettyä toiselle kovolle tuolla kaapelilla. siirtää siis profiilit, pelit, tallennukset videot ja kaikki mitä siellä on. tämän jälkeen joutuu recoveraamaan profiilin että pelaa täysin. |
Pari päivää sitten Xbox 360:ni lakkasi lukemasta levyä. Laitoin sen normaalisti päälle ja levyn sisään. Se ilmoittaa ensin "reading" ja sitten "open tray", vaikka levy on sisällä. Mitään ei tapahdu, vaikka yrittäisi monta kertaa. Minulle on käynyt näin pari kertaa aikaisemminkin, mutta se Boxin "kohtaus" on kestänyt vain n. tunnin, kunnes se on taas toiminut moitteetta. Nyt Xbox ei ole lukenut levyjä, ei niin pelejä eikä elokuvia, moneen päivään. Testasin tänään kaikki johdot ja kytkin uudelleen. Puhdistin myös laitteen pölyistä ja koitin hommaa mahdollisimman monella eri levyllä, ja kaikilla samaa. Ensin reading ja sitten open tray, eikä levy lähde käyntiin. Yksi erikoinen asia minkä olen havainnut, on se, että Xboxista kuuluu sellainen värinä hetken sen jälkeen kun sen käynnistää aina kun se on tehnyt noin. |
Täällä ois sama ongelma, kestänyt jo useemman kuukauden. Kokoajan on pahentunut, alussa auttoi kun käytti levyä paristi ulkona. |
Tarvitseeko tuo uusi Wireless Speed Wheel-ohjain toimiakseen Kinectin, vai pelittääkö ilmankin? |
Itellä kans ollu kahdessa eri boksissa tuo ns "open tray" probleema, ekassa piti säätää laseria. Ja nyt toisessa laser ei ota edes levyyn vaan joka kerta kun boksin sammuttaa laser jää sinne levykelkan pohjille(Kaikki jotka avanneet DVD aseman x360 tietää tän). Eli siinä ennen jokaista peli kertaa dvd asema auki ja 5 cm siirrän sitä laseria... |
Olen hankkinut jotain pari kuukautta sitten Gigantista langallisen ohjaimen. On toiminut sen jälkeen normaalisti, kunnes nyt kun laittaa johdon pään koneeseen, niin ohjain käy päällä ja sammuu (siis ohjaimen päällä olevassa tunnuksessa käy valo ja sitten se sammuu). Jos jotkut kokenemmat ihmiset voisivat auttaa hieman tässä ongelmassa. |
Onko kenelläkään tapahtunut sellaista boxin kanssa ettei saa pelejä asennettua mutta pelit kyllä toimivat suoraan levyltä? Kolmesti käynnistin konsolin uudestaan, mutta jäi aina jumiin asennuksen alussa. Jos jollain on antaa vinkkejä mitä kannattaisi tehdä, että saisin Shadows Of The Damnedin asennettua olisin erittäin kiitollinen. |