Tämä on keskustelu Xbox 360 ja kuulokkeet, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Pa7riot Olen tarkkaillut noita Turtle Beachin Ear Force X-kuulokkeita, mutta ne eivät taida toimia PC:llä, ainoastaan boksilla, ...
Oukkidoukki. Katsotaan hieman myhöhemmin, kun tuo boksi lähti Saksaan matkalle rikki mentyään |
Xbox360 Pelini: Halo 3,Call of Duty 4,Battlefield:BC,NHL09,GTA IV,Far Cry 2,Gears of War, Skate 2, Smackdown vs. Raw 2009, Call of Duty 5, FIFA 09 ja Bioshock.
Onko kukaan kokeillut laittaa ääniä suoraan boxin RCA liitännästä? |
The original point and click interface was a Smith & Wesson.
Yritin liittää mun zalman mikin normaalilla 3.5 to 2.5 adapterilla kapulaan kiinni, mut se ääni joka sitten meni muille pelaajille jäi hyvin vaisuksi, joten auttaako Headset Adapteri - 9.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit esim tuollainen tähän äänen vaimeuteen? |
Tarkoitus olisi hankkia kunnon kuulokkeet pelaamiseen ja olen katsellu Sharkoon X-Tatic Digital |
Liian outo elämään, mutta liian harvinainen kuolemaan!
Jos raha ei ole este, niin voisihan nuo olla ihan kokeilemisen arvoiset. Pikaisen tarkastelun jälkeen näyttäisi siltä, että kiinnitys olisi samaa luokkaa TB X4:sen kanssa. |
The original point and click interface was a Smith & Wesson.
Kuulokkeissa tulee Dolby Digital 5.1 boksi mukana, mikä liitetään xboxin optiseen liittimeen. mikki liitetään taas ohjaimesta kuulokkeisiin. Telkulla ei ole kuulokkeiden osalta väliä, koska siihen ei pelikäytössä tarvitse liittää. Telkun katselua varten oon itse liittänyt optisen kaapelin digiboksin optiseen paikkaan niin sekin pelittää. Joutuu vain vaihdella johtoa boksin ja tv:n välillä. |
Pakko tulla vähän mainostamaan: |
Clas Ohlson - Helpomman arjen puolesta |
En jaksanu nyt lukea kaikkia 200 vistiä et saisinko sieltä vastauksen mutta mulla toi xboxin oma kuuloke mikki setti ja kun välillä otan xboxin käynnissä ollessa sen johdon ohjaimesta irti ja laitan takaisin kiinni niin xbox ei löydäkkään kuulokkeita... |
Niin siis oletko tehnyt niin että tuo adapteri on ohjaimessa kiinni ja siinä sitten jonkun PC headsetin mikrofoniliitin ja sitten headsetin kuulokeliitin on kiinni telkkarissa/vahvarissa? |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Omaan viestiini vastaten; tuommoisen Clas Ohlsonin adapterin avulla en ainakaan itse saanut mikkiä toimimaan. Headsettinä siis Fatal1tyt. Mitä teen väärin? |
Xbox 360-peli - Headset Connector Steelseries White Xbox 360 - Konsolipeli - Pelikauppa VPD jos on tuolta mahdollista tilata/hakea niin kannattaa. Samasta liikkeestä löytyy myös mustana tuo. |
En arvosta pikaruokayhteiskuntaa.
No tämä oli hyvä uutinen! Täytyy heti maanantaina käydä hakemassa. Tuossa Headset Connector Steelseriessä näyttäisi olevan kaksi paikka 3,5mm plugille. Pitääkö kuitenkin tuohon laittaa vain mikkiplugi? Kuulokeplugi täytyy laittaa kiinni vahvariin tai telkkariin, että kaikki äänet (chatti/peliäänet) tulee kuulokkeiden kautta, niinkö? |
Heh en mikään mahtava ole enkussa enkä jaksaisi suomentaa mutta jostain arvostelusta lainattua. |
En arvosta pikaruokayhteiskuntaa.
No niin. Kävin tuon Headset Connector Steelseries adapterin videopelidivarista hakemassa. Adapteri toimii kyllä, mutta chattiäänet kuuluvat aivan liian hiljaa. |