Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 9 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213141516171819 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 161 - 180 / 637
Like Tree8suosittelee

Xbox 360 ja kuulokkeet

Tämä on keskustelu Xbox 360 ja kuulokkeet, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Minä en jumankeuta meinaa saada selvää kenenkään puheesta, sellasta epäselvää pörinää tuntuu olevan aina...

Jäsen JRantajoki:n Avatar
    Paikka
    Jäähyaitio
    Gamer IDt

Gamertag: JRantajoki PSN ID: DrunkenPredatr Wii Code: 2766 4509 9443 9530

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Minä en jumankeuta meinaa saada selvää kenenkään puheesta, sellasta epäselvää pörinää tuntuu olevan aina
    Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)

Jäsen / [YKM] Kain:n Avatar
    Paikka
    Silent Hill ( Lahti )
    Gamer IDt

Gamertag: Kain FIN PSN ID: Kain_FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kelli (Näytä viesti)
    Joo ei ole tarvinnut huutaa, ihan normaalisi on voinut jutustella.
    Hieno homma. Pitänee harkita josko laittaisi tilaukseen

Paikka
    Silent Hill ( Lahti )
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Drunken Predatr (Näytä viesti)
    Minä en jumankeuta meinaa saada selvää kenenkään puheesta, sellasta epäselvää pörinää tuntuu olevan aina
    Kaipa näissäkin on ne sunnuntaikappaleensa kuten esim.niissä perus langallisissakin.

Paikka
    Jäähyaitio
    Gamer IDt

Eikun en meinannut että omissa luureissa olisi vikaa vaan ihan noissa muiden pelaajien mikrofoneissa. Joskus harvoin tulee joku vastaan kenellä on parempi äänenlaatu. Mulla tulee tosin peliäänet kuulokkeista samalla, vaikuttanee.
    (on fatality hedari ja siinä adapteri että toimii mikki kans)

Paikka
    Silent Hill ( Lahti )
    Gamer IDt

Eikun en meinannut että omissa luureissa olisi vikaa vaan ihan noissa muiden pelaajien mikrofoneissa. Joskus harvoin tulee joku vastaan kenellä on parempi äänenlaatu. Mulla tulee tosin peliäänet kuulokkeista samalla, vaikuttanee.
    (on fatality hedari ja siinä adapteri että toimii mikki kans)
    Jaa sä meinasit Fatalityjä? Nyt on puhe tuosta boxin virallisesta langattomasta kuulokkeesta

Paikka
    Jäähyaitio
    Gamer IDt

Hemmetti miten tän nyt oikein rautalangasta vääntäis.. Niin että meinaan että ei taida oikein kelvollista mikrofonia olla olemassakaan koko hemmetin konsolille, jos jotain päättelee siitä miltä muut aina kuullostavat.. Eli niitten kama on shittiä, melkein pelaajasta riippumatta

Pitäsköhän mun mennä johonkin ilmaisutaito kurssille tms.?

Paikka
    Silent Hill ( Lahti )
    Gamer IDt

Hemmetti miten tän nyt oikein rautalangasta vääntäis.. Niin että meinaan että ei taida oikein kelvollista mikrofonia olla olemassakaan koko hemmetin konsolille, jos jotain päättelee siitä miltä muut aina kuullostavat.. Eli niitten kama on shittiä, melkein pelaajasta riippumatta

Pitäsköhän mun mennä johonkin ilmaisutaito kurssille tms.?
    Tai sitten herran omassa kuulossa on jotain vikaa?

Jäsen Nikki:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

Gamertag: Nikki Sebastian PSN ID: NikkiSebastian Wii Code: Rockstar 4 Life

Selailin sivuja taakseppäin mutta en ei osunu vastausta silmiin, eli onko jotain hyvää headsettiä olemassa korvaamaan tuota ms:n omaa mikä paketissa tuli? En tiedä onko tuo maanantai kappale mutta hemmetin heikosti siitä puheet kuuluu vaikka volumet on kaakossa.
    It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
    Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...

Paikka
    Silent Hill ( Lahti )
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nikki (Näytä viesti)
    Selailin sivuja taakseppäin mutta en ei osunu vastausta silmiin, eli onko jotain hyvää headsettiä olemassa korvaamaan tuota ms:n omaa mikä paketissa tuli? En tiedä onko tuo maanantai kappale mutta hemmetin heikosti siitä puheet kuuluu vaikka volumet on kaakossa.
    Joo toi peruskuuloke on kyllä aika heikkoa laatua myös mun mielestä. Yksi vaihtoehto olisi tuo MS:n virallinen langaton kuuloke mutten voi sitä suositella kun en ole itse testannut. Haluatko ihan perus kuulokkeen mistä tulee puheäänet vai sillai että saat puheen ja peliäänet kuulokkeista?

Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Kain (Näytä viesti)
    Joo toi peruskuuloke on kyllä aika heikkoa laatua myös mun mielestä. Yksi vaihtoehto olisi tuo MS:n virallinen langaton kuuloke mutten voi sitä suositella kun en ole itse testannut. Haluatko ihan perus kuulokkeen mistä tulee puheäänet vai sillai että saat puheen ja peliäänet kuulokkeista?
    pelkät puheäänet riittää, otan nuo peliäänet stereoideista ulos.
    It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
    Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...

Paikka
    Silent Hill ( Lahti )
    Gamer IDt

pelkät puheäänet riittää, otan nuo peliäänet stereoideista ulos.
    Eipä tule muita mieleen kun tuo virallinen langaton. Play.comissa ois alle 39 euroa mut en tieä ostaako vai ei.. osta se ja kerro sitten onko hyvä

Paikka
    Jäähyaitio
    Gamer IDt

Alle kymmenellä eurolla cdonista tuo adapteri ja joku kunnon headset kiinni ohjaimeen, on aivan pirun hyvä systeemi.

Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

Alle kymmenellä eurolla cdonista tuo adapteri ja joku kunnon headset kiinni ohjaimeen, on aivan pirun hyvä systeemi.
    no pörkele, näinhän minä sitten teen, tuo adapteri on varmasti paras ratkaisu minulle, eikun selaamaan cdonia. oisko sulla linkkiä siitä?

Jäsen Pirate fin:n Avatar
    Paikka
    Lapinjärvi
    Gamer IDt

Gamertag: Pirate fin

no pörkele, näinhän minä sitten teen, tuo adapteri on varmasti paras ratkaisu minulle, eikun selaamaan cdonia. oisko sulla linkkiä siitä?
    SpeedLink SL-2337 Xbox 360 Live Headset Adapter - Kotielektroniikka - CDON.COM
    "They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne

Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

tarviiko tuo edes mitään extraplugia, tossa poksun headsetissä näyttää olevan ihan normi 3.5 millin plugari.
    edit: sori eipäs olekkaan vaan pienempi.

Paikka
    Jäähyaitio
    Gamer IDt

Tuollanen. Itse olen kovasti tyytyväinen. Ainut vika ehkä että se oli aavistuksen hankala saada kiinni ohjaimeen mutta pysyy ja tiukasti!

SpeedLink SL-2337 Xbox 360 Live Headset Adapter - Kotielektroniikka - CDON.COM

EDIT:Olen näköjään hidas... ja tosiaan tossa ohjaimessa on 2,5mm liitin.. ärsyttävää mutta väittäisin että tarkoituksenmukaista tehdä standardin vastaisesti.. jälleen yksi tapa saada omaa rojuaan kaupaksi enempi.

EDIT2:Niin joo toimi mulla vieläkin pari päivää sitten toi pääsiäiskoodi eli laittaa tarjouskoodiksi "EASTER" niin ei tarvi maksaa postikuluja.

Jäsen
    Paikka
    Rauma
    Gamer IDt

Gamertag: tomBo 2k

Xbox 360 Gaming Headset (Datel) - 19.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit

Onko kellään kokemusta kyseisestä kuulokkeista?
    Elämä on.

Jäsen
    Paikka
    Vantaalla

Iltaa, haluaisin kysyä semmosta asiaa kuin, olen hankkimassa uutta konetta ja haluaisin tietää onko mahdollista käyttää samaa headsettiä boksilla ja koneella. Meinaan että onko mahdollista käyttää koneella esim. jos pelaa BF2 ja haluaa kommunikoida mikin välityksellä joukkueen kanssa ja boksilla sama juttu ja myös että kuuluu pelaajien äänet ja pelin äänet. Olen tarkkaillut noita Turtle Beachin Ear Force X-kuulokkeita, mutta ne eivät taida toimia PC:llä, ainoastaan boksilla, ellen ymmärtänyt väärin. Toimiiko jos kokeilen sitä Xboxin adapteria tämä:Headset Adapteri - 9.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit niin tulisko peli -ja puheäänet kuulokkeista? Jos ette ymmärtäneet niin kertokaa, yritin selostaa parhaani mukaan
    Last edited by Pa7riot; 05.05.2009 at 14:30.
    Xbox360 Pelini: Halo 3,Call of Duty 4,Battlefield:BC,NHL09,GTA IV,Far Cry 2,Gears of War, Skate 2, Smackdown vs. Raw 2009, Call of Duty 5, FIFA 09 ja Bioshock.

Jäsen Hankkija:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: nuera007 PSN ID: nuera007

Jos ostat ton adapterin, niin sun pitää se mikin piuha laittaa tohon adapteriin ja esim telkkariin/vahvariin sit se kuulokkeiden johto. Toi on vaan vähä vaikea toimenpide jos mikissä ja kuulokkeissa ei ole erillistä piuhaa. Ongelmaksi tolla tulee se et sun pitää boxin muuttaa ääni asetuksia.

Eli guide buttonia ja preferences ja sielt sit voice kohta josta pitää laittaa se chat äänet play through speakers. Eli et noi äänet tulee niistä kuulokkeista ja tossa tulee se inhottava puoli vastaan et yleensä ne chatti äänet jää peliäänien taakse esim. forzaa pelatessa mulla kisassa ei kuule mitään puheita. Ku äänet jää autojen ääniene taakse vaikka kuinka säätää niin ei ole kovin hyvä.

Mutta munki on vaan tohon tyydyttävä ku on muija ja 2v poika jotka nukkuu yleensä ku viikonloppuna pelailen niin ei voi pelata kaiuttimien kautta ku muuten ei paljoa tule nukuttua. Jos ei olisi tollasta tilannetta niin mielelläni käyttäsin vaan boxin headsettiä ja pelaisin kajareiden kautta, mutta ku ei onnistu.

Jäsen / [YKM] Larsen:n Avatar
    Paikka
    Mäntsälä
    Gamer IDt

Gamertag: Larsen FIN

To: Pa7riot

Sanotaan näin, että noista sun peleistä Cod4 & BF: BCjotka itsekin omistan, adapterihärdellin saa toimimaan vallan mainiosti. Käytän Fatal1tyn kuulokesettiä.
    The original point and click interface was a Smith & Wesson.

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi