Kyllä, ilman minkäänlaisia rajoitteita
Vain valikoituja sivuja muuten suljetussa ympäristössä
Ei, web kuuluu PC:lle
Tämä on keskustelu Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Pitäisi voida. Ehdottomasti. Ennen en moista ominaisuutta olisi kuvitellut haluavani, mutta nyt kun olen käyttänyt Playstation 3'sen vastaavaa olen huomannut ...
Pitäisi voida. Ehdottomasti. |
Faith is believing something you know aint true.
Eipä tuosta kai haittaakaan olisi. Ihan jees jos voisi kesken pelin avata selaimen ja lueskella uutiset, ja sen jälkeen jatkaa pelaamista. |
Tottakai pitäisi! |
Kyllä ainakin itse tykkäsin Wiin mahdollisuudesta selailla nettiä vaikka yksinkertaistettu toi käyttöliittymä olikin. Esim uutisia ja peliarvosteluja oli mukava selailla kun vaikka johonkin peliin meni hermot. Samoin youtube telkkarin kautta oli mainio lisä ryypykkäisiin iltoihin |
"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen."
Miksi ihmeessä pelikonsolilla pitäisi päästä nettiin? Okei, Live-pelaaminen on ihan hyvä juttu, ja siihen boksi taipuu jo nyt, mutta ei kai nyt herran tähden pelikonsolista mitään nettiselainta olla tekemässä? Pidetään ne tietokoneet tietokoneina ja pelikoneet pelikoneina. Siinä vaiheessa, kun pelikonsoleista kukin valmistaja yrittää tehdä mahdollisimman hyvän koneen nettikäyttöön, niin peliominaisuudet kärsivät. Ja mitä järkeä ylipäätään on edes surffata pelikonsolilla netissä, kun se on yhtä tuskaa sillä. Se on tietokoneen tehtävä, ei todellakaan pelikonsolin, sanon minä! |
Pitäisi pystyä. Onhan se mukava katsoa vaikka youtubea jos on vaikka olkkarissa konsoli tai esim. kun kannettavavani välillä sekoilee niiin silloin saattaa/pitää käyttää konsolia siihen. parempi se sentään on kuin kännykällä surffailu ja saahan ps3 hiiren ja näppäimistön. Nii joo ja olihan boxilla se mesekitti |
Kyllä pitäisi. |
Näppärähän tuo olisi. Vois sitte heivata koneenki huitsin nevadaan. |
Beware the great X0...
Heipä hei XboxFIN! Meikäläinen haluaisi boxiin edes jonkun riisutun ja boxille mukautetun "Internet Liten", vaikkapa Youtube + uutisia tjsp. Voisi latauksia odotellessa vilkuilla niitä sitten. Kun ei aina jaksa kulkea sitä metriä läppärille, jolla on vaimoke Facebookissa tai mesessä kuitenkin. |
Ei sen kyllä pakko ole olla mun mielestä.Ois se kyllä ihan näppärää mennä vaikka you tubeen sun muuhun vastaavaan pelailujen jälkeen |
Tietenkin pitäis. Ei se ole keltään pois jos nettiselain boksista löytyisi. Kukaan ei pakota sellaista käyttämään. Jotkut saattaisivat hyötyä paljonkin selaimesta ja eipä yksi reitti lisää netin ihmeelliseen maailmaan haittaisi varmaan ketään. |
En löytänyt omaa vastaustani, vaikka muistaakseni sellaisen tein jo tähän ketjuun. Omasta mielestäni voisi laittaa boksiin nettiselaimen. En sitä ominaisuutta erityisemmin kaipaa, mutta esimerkiksi youtube-videot ja osa streaming-palveluista olisi mukava katsoa isolta näytöltä. Pleikkarilla toki on nyt käyty netissä, mutta kyllä surffailu silti hoituu lähes kokonaan tietokoneella. |
Henk.koht en kyllä tarvitse mihinkään nettiselainta Xbox:lla. Kannettava kiinni LCD tv:ssä myös niin en keksi mitään virkaa. |
Puolestani X360:ssa saisi olla ilmainen nettiselain. Ainut syy miksi konsoleissa saisi olla nettiselain on hassun hauskojen youtube videoiden kätevä esittäminen kavereille töllöttimen kautta, muuta käyttöä en keksi. Kaikki vähänkään "tärkeämpi" nettiselailu tulisi joka tapauksessa hoidettua pc:llä. Konsoleiden nettiselaimen turhuus näkyy minun kohdallani siinä että minulla on wii ja siihen ei ole tullu hankittua operan selainta sen takia että se maksaa 300 pojoo (jos oikein muistan). Elikkä todellista tarvetta ei ole, jos ilmaiseksi saa niin kait sitä kerran tai kaksi tulisi käytettyä mutta jos siitä rahastetaan niin "ei kiitos". |
Melko turha ominaisuushan tuo olisi: minulta löytyy sekä Wii että PS3 enkä ole kummassakaan tarvinnut Web-selainta. Konsoleilla nuo vielä yleensä ovat "tönkköjä" vaikka käyttäisikin hiirtä ja näppäimistöä.. |
Kyllä pitäisi. |
Jaa, eipä kai tuosta mahdollisuudesta haittaa olisi. En tosin jaksa uskoa moisen käytännöllisyyteen, itselläkin kone kuitenkin noi kahden metrin päässä boksista, ja rasitaa jo kirjoittaa yhtä lyhyttä sanaa tuolla padilla. |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Mikä laite se sellainen edes on, jonka verkko-ominaisuuksista joutuu maksamaan extraa, mutta jolla ei voi edes selata nettiä? |