6suosittelee
Tämä on keskustelu Gamerscore, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: 26000 GS rikki! Tarkemmin 26075 . Itse gamescore ei ole tässä se saavutus, vaan se sessio joka tuli raskaan, piinaavan ...
26000 GS rikki! Tarkemmin 26075. Itse gamescore ei ole tässä se saavutus, vaan se sessio joka tuli raskaan, piinaavan ja lopulta yhden parhaimpien pelihetkien jälkeen Gears of War 2:n 'Suicide Missionarystä' (150GS) Co-oppina Suburbanbodyn kanssa! |
"Sandy Ravage, with his Spas, could save Zion, Middle Earth,Narnia, Cybertron, the past, the present, and the future. In one session." -TakuFishDish
Hetken aikaa pistesaldona oli 110011. Kaunis numerokombinaatio, mutta pilallehan sekin meni kiitos Venetican. On tullut kyllä huomattua, että sadantonnin jälkeen on tahti hidastunut selvästi. |
Vitsit, näitä gamerscoreja, kun tuntuu että mä vaan pelaan pelejä niiden takia. Ei voi vaan olla kattomatta achievement-listoja |
Tein Forza 2:ssa diilin jonka ansiosta gamescore tällä hetkellä mukavat 11111 |
|
Last edited by saunis; 03.11.2011 at 15:22.
20000 pojoa kilahti tänään mittariin. Reilu vuoden tuo boxi nyt tuossa pyöriny. |
Taas hieno lukema, eli plakkarissa on ainakin huomiseen iltaan asti 122221. |
No meikäläisellä se vauhti vasta hiipunut onkin. Saavutuksia on tippunut huolestuttavan hiljaista tahtia. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Dark Soulsin myötä gamerscore tällä hetkellä 66665 pojoa. Mistäs vielä yhden pisteen repäisisi tuohon. |
Pimpeli Pom!
Last edited by noose01; 10.11.2011 at 21:28.
Yippee! |
"Sandy Ravage, with his Spas, could save Zion, Middle Earth,Narnia, Cybertron, the past, the present, and the future. In one session." -TakuFishDish
14585 on oma gamerscoreni! Pelejä n.40 mutta muutamia on myyty. En ole saanut YHDESTÄKÄÄN täysiä |
Vihdoin viiden vuoden uurastuksen jälkeen meni 50000 rikki. Täytyy kyllä häpeäkseni myöntää, että pelasin Lostin juuri äsken läpi saavuttaakseni tuon ainakin itselle maagisen rajapyykin. |