Tämä on keskustelu Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Avataanpa oma ketju Xbox 360 v2:lle. Lista oletetuista uusista ominaisuuksista: - 120GB kiintolevy (vanhassa 20GB) - HDMI-liitäntä - IPTV-ominaisuus digilähetysten ...
Avataanpa oma ketju Xbox 360 v2:lle. |
Last edited by Hakkiz; 25.04.2007 at 09:32. Syy: Otsikko viralliseksi
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose, it's how drunk you get."
.::Homer Jay Simpson::.
|
|
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Minusta tuntuu sietämättömältä ajatus että tulee näinkin nopeasti uusittu malli,tunnen oloni huijatuksi. Paljo lohduttaa että voin maksaa alle 200$ (jää kyllä minulta hyllyyn jos menee paljo yli 100) että saan isomman kovalevyn,en kuitenkaan saa hdmi-liitäntää enkä parempaa skaalainta. Täytyy melkeen laittaa myyntiin konsoli kunhan varmistuu tuon uuden version julkaisu. Kattelis sitten hyppäänkö PS3:n kelkkaan vai ostanko päivitetyn version XO:sta. |
Otan avosylin koneen vastaan, jos videolatauspalvelu saadaan eurooppaan ja kone olisi hiljaisempi kun alkuperäinen. HDMI:stä myös plussaa. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
|
Tieto vähentää tuskaa.
No joo, voipi olla. Itse olen päässyt vertailemaan eroa pelkästään LG:n vanhalla ja uudella mallilla sekä Samsungilla. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Makialta näyttää ulkoisesti ainakin, sisuskaluiltaan voi olla sitten jotain muuta. Itse haluaisin jotain desibelimittauksia nähdä jossa vertaillaan vanhan XO:n ja tuon päivitetyn XO:n ääntä, siis jos nyt tuo ei jää huhuasteelle. |
|
http://kotaku.com/gaming/top/more-xb...-up-246901.php |
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
Voisinpa boksin uuteen malliin vaihtaakin, jos laukeamisprosentti on pienempi. HDMI:tä en varsinaisesti kaipaa, kun VGA ajaa peleissä saman asian. |
PS3/Slim | PSTwo (NTSC) | X360 | PSPgo | PS Vita | 3DS | Wii | GBA Micro | Samsung LE40A656/32B530
vanhan boxin ostaneita viilataan taas linssiin |
|
Oma mölytoosa Xbox360 ver. 0.9 on jo myyty ja tätä odotellaan... Ainahan M$ on näin tehnyt ja tekee jatkossakin, joten heti huhujen alettua tiesin että kohta on aika myydä vielä toimiva M$:n "harjoittelu malli" ja sitten kun kunnon pelit tulevat (Forza,Halo yms.) on aika ostaa lopullinen malli. Vielä pitää tietysti odottaa faktoja mölyn lasksuta yms. |
|
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose, it's how drunk you get."
|
Minä veikkaan että tätä tulee myyntiin vain erittäin rajattu erä ja pelkästään Jenkkeihin. Taitaa olla vain kikka venyttää hinnanalennusta loppukesään - tai sitten käy niin että koko hinnanalennusta ei tule vaan elitestä tulee loppukesästä valkoinen malli joka korvaa premiumin |
:: tiong ~ PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite :: i7 920, 6GB DDR3 1600MHz, nVidia GeForce GTX 275 ::
:: http://twitter.com/tiong_fi ::
|
Lezlie@Xbox Live | BF:BC2, NFS: Shift, BF1943, Trials HD, Crackdown, GTA IV, FIFA10, Alan Wake ym.
Lezlie@PSN | BF:BC2, inFamous, BF1943, MAG
"Mahdollisesti jo huhtikuussa markkinoille saapuvan Xbox 360 Eliten arvellaan maksavan 479 dollaria. Mustaa erikoiskonsolia valmistetaan vain rajoitettu erä, joskin syksymmällä sen ominaisuudet periytyvät vakioiksi Xbox 360:n Premium-malleihin." |
Tulee varmaankin hankittua, jos Suomeen rantautuu. Ei muutenkan vielä 360 -konsolia löydy. |
no kyl