Tämä on keskustelu Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...), Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Jos jollakin täällä on falcon hakusessa, niin hyvällä onnella Megaswapista löytyy vielä muutama kappale. Ostin lauantaina sieltä Premium Pro HDMI ...
Jos jollakin täällä on falcon hakusessa, niin hyvällä onnella Megaswapista löytyy vielä muutama kappale. Ostin lauantaina sieltä Premium Pro HDMI version, lot no 0734, valmistettu 18.8.2007. Laitteessa on BenQ:n asema, ja fikkaroimalla tuli todettua että heatpipe puuttuu ja että kelojen määrä on 2 kolmen sijaan. Ehkä vielä varmempi todiste siitä että kyseessä nimenomaan on falcon tuli muutaman pelitunnin jälkeen, kun konsoli oli vieläkin suht viileä. |
Saitko hommattua koneen ihan kysymällä lot no 0734 ja valmistuspäivää vai kävikö asiassa ihan puhdas tuuri? |
Kyselin nimenomaan uusimpia koneita ja lot no 0734 oli uusin mitä löyty. Myyjä antoi vielä luvan kurkata koneen sisällekkin ennen ostoa - siellä oltiin tosi ymmärtäväisiä asian suhteen. Ihan kaikissa kaupoissa jossa vierailin ei meinaan paketin avaaminen ihan niin vaan onnistunut. |
Hieno homma. Mitenkäs, ovatko maahantuojalta tulevat koneet uusimmasta päästä? Kun Citymarkettiin tulee tänään lisää koneita, niin olisikohan minullakin mahikset saada Falcon |
|
tojoko: "Ostin lauantaina sieltä Premium Pro HDMI version, lot no 0734, valmistettu 18.8.2007." |
Onkos tuossa siis molemmat gpu ja cpu 65nm? Onko hiljaisempi tuulettimiltaan ja asemaltaan ku vanhat mallit? |
|
Peliin: Samsung 52A656, PS3+PlayTV, X360, H/K AVR255, ViasatHD, JBL E-Series 5.1
Olkkarissa: Samsung 40F86, H/K HK980, H/K DVD29 JBL ES90-pari
|
|
|
Pirkkalan verkkokauppa.com:ssa näytti olevan myös pari 0734 ja FDOU boksia kun tänään kävin.. |
Kannattaa muuten varmistaa että kyseessä on nimenomaan falcon ennen ostamista. Oon ainakin itse törmänny lot no 0735 / team fdou laitteeseen joka ei ollut falcon. Eli kaikki 0734:sta eteenpäin olevat mallit eivät välttämättä ole falconeita. |
Mutta eikös falconis ole myös gpu 65nm? No mulla on jo ollut 2 Premiumia ja nyt on Elite. Kaipa seuraavaks se hd-dvd versio sitte |
|
|
|
|
|
|