Tämä on keskustelu Xbox 360 hajoamisprosentti v.2, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Syksyllä 2008 ostettu HDMI-malli levisi eilen. E74 erroria pukkaa....
Syksyllä 2008 ostettu HDMI-malli levisi eilen. E74 erroria pukkaa. |
Boksi lahosi, tai tarkemmin sen levyasema. Ei lue levyjä enää. CD:t lukee hyvin, leffatkin tunnistaa. Mutta pelilevyjä ei sitten lueta. Konsoli on saatu helmikuussa 2006, mutta otettu käyttöön vasta 1½ kuukautta sitten. Eli on siis näitä ihan ensimmäisiä. Harmittaa sikäli, että oli todella hiljainen konsoli. Tuulettimet hiljaiset ja levyn käyntiäänikin hiljainen. Jäi Alan Wake kesken. |
Last edited by Pawe; 25.05.2010 at 23:34.
The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will.
21.5.2008 ostettu boksi. Rrodit heitti joskus kevättalvella 09, oli reissussa 10 viikkoa tasan. Nyt kuukausi sitten E74 ilmeisesti grafiikkapiirin takia ja eilen sain takas. Laitoin boksin pelikuntoon ja levyn sisälle niin levyasema sirittää nyt huollon jälkeen ihan vatusti ja eiköhän tuo päivemmällä taas tule ilmotettua haettavaks huoltoon. Jos eivät suostu huoltamaan niin sitten kuluttaja-asiamiehelle vietävä juttu. |
Myynnissä Xbox 360 pelejä.
Jaaha kuudes kone hajosi, ***** mitä romuja nuo on, totaalisen hermo pärähti taas. 60 gigan hdmi malli kyseessä ja kone on aivan pimeenä, piuhoja repinyt edestakas mutta ei pihaustakaan päästä eikä valoakaan vilku kun yrittää päälle. Sunnuntaina toimi vielä niinkuin pitääkin. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Mulla oli n. 4vuotta xbox360 arcade käytössä ilman mitään ongelmia, olin vaihtanut siihen uudet tuulettimet "super silent" tjsp. Melu oli aivan hirveä (tosin ei imuroitu kertaakaan joten voi johtua pölystä ja tuulettimet pörrää sit täysil) mutta vältyttiin RROD:ltä. Onko noi ongelmat sit yleisimpiä kovalevyllisissä versioissa? Mut eipä tuotakaan ymmärrä vasta kun se omalle kohdalle sattuu. |
Tänään äskettäin ajattelin mennä pelaamaan boksilla, ja rrod:han sieltä tuli. |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
selvä. en ainakaan ole huomannnut sähkökatkosta, mutta olin kyllä eilisillan poissa. |
Ylikuumenemisessa molemmat vasemmanpuoleiset valot vilkkuvat. |
Itselläni hajosi boksi (xenon 20gb) viime syksynä, meni takuuseen ja uusi boksi tuli tilalle. |
Niinhän siinä sitten kävi, että 2v, palvellut Arcade Falcon, jälkikäteen ostetulla 60gb kovolla höystettynä, sanoi sopimuksen irti. Ensin tapahtui kuvanlaadun mystinen romahtaminen, joka johtojen nykimisen ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen osoittautui E74:si. Sinänsä jännä tapaus, koko viikonloppuna en ollu boxiin koskenut ja maanantaina 5min valikkoselailun jälkeen kävi miten kävi. No, Saksan reissulle lähtöä odottaa nyt sitten boxi, toivottavasti tulee toimivaa tavaraa takaisin. (Mikä ei näytä olevan itsestäänselvyys, jos on tätä threadia uskominen.) Miten yleensä, onko tullut uutta boxia tilalle vai sama wanha uusilla sisuksilla? Itse olen kuullut, että toimittavat melko paljon korvaavia boxeja leiponeiden tilalle. |
Minun falcon XBOX360 hajosi eilen. Ensin kuva värisi. Seuraavalla käynnistyksellä kuvaa ei ollut enää ollenkaan. Lyhytkestoisin laite mitä olen koskaan omistanut. Ostettu marraskuussa 2007 eikä takuuta ole tietenkään enää jäljellä. |
Eilen 21.7 boxini sitten sanoi toista kertaa sopimuksensa irti. Takuu ei ole enää voimassa, joten kone menee luultavasti laatikkoon odottelemaan mahdollista korjausta tai menee myyntiin rikkinäisenä. Katseet suunnataan eteenpäin ja uusi boxi menee hankintaan aikanaan. |
19.7.2010 käyttöön otettu xbox360s 250gb |
Steven Seagal
Marraskuussa 2008 ostettu HDMI falcon malli myyty toimivana pois uuden 250 Gb S -mallin alta. Käyttöönottopäivä uudella mallilla 20.7.2010. |
Tänään RROD iski n. 2,5 vuotta vanhaan 60gb Pro-malliin. |
They swim... the mark of Satan is upon them. They must hang.