Tämä on keskustelu Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Elikkäs boksin langaton ohjain sammuilee välillä ja ruutuun tulee "please reconnect controller" No,laitan ohjaimen uuestaa päälle ja taas sama tapahtuu ...
Elikkäs boksin langaton ohjain sammuilee välillä ja ruutuun tulee "please reconnect controller" |
- Onko ohjain kaukana boxista? |
Ja jos vika ei korjaannu noilla ylemmillä vinkeillä, niin takuuseen soittamalla saa uuen ohjaimen (max 1/konsoli). |
|
Mulla oli joskus sama ongelma. Koitappa venyttää vähän pidemmiksi niitä patterien päihin osuvia "jousen tapaisia metalliosia". jos ne ovat liian litissä sielä niin tärähtäessä kosketus pattereihin katkeaa. itellä se ainakin auttoi kun sammuili kokoajan. |
Itselläni pätki kun paristot oli loppumaisillaan. Onkos patterien loppumisen merkki se, kun ohjaimessa valot "pyörivät", kaksi valoa kerrallaan, vastakkaisissa kulmissa? ymmärsittekö |
|
[SIZE=1]Xbox, Xbox 360, PS, Ps2, GameCube, N64, Snes & NES[/SIZE | My Collection Gamercard
Ongelma korjattu,paristot ei ottanu kunnol kii,ens viikonloppuna akkua ostamaan |
Mullaki oli toi ongelma. Sitten rupes vilkkumaan 1 ja 4 valo ja perään 2 ja 3 vuorotellen. Sitten vaihoin ladatut akut ja sama homma jatku. Mutta ne kyseiset akut ei toimi kamerassa, mistä lie johtuu. Varmaan jotenkin oikosulkuun menee yms. kun siitä on kylestä lähteny vähän sitä tarraa pois ja se metalli näkyy sieltä. Vaihoin toiset akut tuossa eilen. Pitää kokeilla venyttää niitä jousia, veikkaan että se auttaisi. Aina kun pistin headsetin ohjaimeen kiinni niin se sammu. |
Voisin lainata tätä ketjua kun en viitsi uutta tehdä. |
Tietääkö kukaan mistä johtuu kun ohjain eka pätki koko ajan ja nyt se ei sitten mene edes päälle? |
Syynä voi olla löysä paristokotelo. Itse kotelo voi olla löysä tai sitten sen paristot paikallaanpitävät jouset on "löysät". Itse kiristin (venytin) hieman noita jousia ja sain katkeilevan ohjaimen pelittämään. Voi toki olla muukin vikana... |
sama vika mulla. jousia oon venyttäny eikä oo auttanu |
Ite välillä kun ragequittailen peleistä niin ohjain on kovilla kun välillä lentää sohvalle,ja välillä hakkaan jopa pöydän kulmaan. |
http://bfbcs.com/stats_360/lepione KontrolFreeks,-Astro A40+ MixAmp 8.5,-Toshiba 46" Noilla mennään Bäfässä.
Yks mikä auttaa asiaan on akku/play&charge kit. niissä akuissahan on kosketuspinnat eri paikassa. ite pistin just tän Venom Xbox 360 Controller Twin Charge Cradle - Black Xbox 360 Game - Play.com (UK) - Free Deliverytilauksee |
Venyttäkää niitä jousia tosiaa, ja toinen apu on kakspuoleinen teippi tai sinitarra. Voi hiukan auttaa kun oikeisiin paikkoihin laittaa. Itse ostin nyt ihan oikeat akut (ei siis noita paristomallisia, vaikka niitäkin on varalla) ja wanhatkin ohjaimet pelittää ihan hyvin. |
Oderint, dum metuant.
Nyt on omasta langattomasta ohjaimesta mennyt oikea tatti rikki. Tatti on siis tavallaan "löystynyt". Tässä on juuri samanlainen tapaus. |
Last edited by el1as123; 01.04.2011 at 17:57.
Todennäköisesti sen vaihtamaan pystyy, mutta vaikeaksi menee jos jotain sisältä on rikki. Eli jos tuo tatin alla oleva piirilevyyn juotettu hässäkkä on rikki, tarvitset t8 torx-avaimen, jossa on "reikä" päässä ja pitää vielä osata juottaa kaiken lisäksi. Sitä ennen luonnollisesti pitää osata poistaa juotokset piirilevystä, jotta saat uuden osan paikalleen.. Itse en ryhtyisi vapaaehtoisesti tuohon hommaan, mikäli juottaminen ei ole tuttua. Pelkän tatin vaihtaminen on taas äärimmäisen helppoa, voisit huviksi avata ohjaimen ja katsella mitä siellä on tapahtunut. Omalla vastuulla, luonnollisesti. |
Oderint, dum metuant.