Tämä on keskustelu 48 h Live-aikaa, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Täälläkin yksi innokas tarvitsisi 48h koodin jos vain jollain löytyisi. Voi laittaa privana, kiitos...
Täälläkin yksi innokas tarvitsisi 48h koodin jos vain jollain löytyisi. Voi laittaa privana, kiitos |
Jos jollakin löytyisi ja haluaisi tästä luopua, niin minä voisin privalla ottaa vastaan. |
Oisko kellään ylimäärästä koodia :I vois laittaa privassa tuleen.. 208 päivää sitte viimeks online |
Jos ois yhtä 48h liveaikaa kellään heittää, niin kiittäisin ja kumartaisin nöyrästi |
Minä tarttisin 48h koodia, laittakaa privalla jos löytyy ylimääräinen koodi |
Siinä jollekin 48h live-aikaa: KR39K-4XXGT-CGDP7-VCYGX-V7WTW |
Ois tarvetta live ajalle. Jos jollain olis antaa laittakee privalla tulemaan? |
Jos jollain on ylimääräinen koodi, niin laittaisitteko privalla meikäläiselle? Huomenna uus netti ja pääsen liveen kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen |
Löytyi vanha koodilappunen: V8YGF-JJ688-G9PRY-MR6GY-C68PY |
lyijy möltti rikkoo kylki luut/sisus kaluja
Nyt olisi tarvetta 48h live-aika koodille. Jos joltain sellainen löytyy eikä itse tarvitse, niin saa lähettää meikäläiselle YV:llä. |
Täälläkin tarvis innokas yhden koodin! Saa laittaa privana |
Pistäkää privaviestiä jos löytyy koodia saatte muijani iloiseksi |
Jos jollain olisi heittää olisi kiva, pitäisi kaverille saada että pystyisi pelaaman mun kanssa viikonlopun ajan |
Siitä nopeimmalle: |
lyijy möltti rikkoo kylki luut/sisus kaluja
elikkä, olis tarvetta 48h live korteille yv-viestillä kiitos |
Olisiko kellään antaa koodia? |
Olisko jollain heittää koodia näin aamun alkuun =) en mielellään kehtais ostella peliaikaa kun intissä olen : D ja pitkä vklo vapaa meneillä. yv:llä saa laittaa. |
SR2 Multiplayer |Kills:1590|Deaths:912|+/- 678|Leaderboards: 887|
minullekkin kelpaisi tuollainen koodi, pyytäkääs sitten vaikka minut bf3 kaveriksi |
Oisiko jollakin ystävällisellä ihmisellä heittää yhtä koodia YV:llä? |