Tämä on keskustelu 48 h Live-aikaa, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Onux Moro, oisko kellään heittää 48h live aikaa, pääsis kaverin kaa pelittämään viikonlopuks =) laitoin koodin privana ...
Play-Asia.com - region free-pelit (affi) | suosittelee lataamaan http://theslip.nin.com/ osoitteesta ilmaisen cdn. levyteollisuus haisee, suosikaa näitä :)
Jou, oisko kellään antaa 48 tunnin trialii? Jos on ni laittaisitko ystävällisesti Private messagena minulle. Haluaisin päästä kokeilemaan Left 4 dead 2 demoa ja muita goldin ominaisuuksia. |
Jepjep oikeassa olet, 48h trialit on oikeasti Silver tunnareita nettipelillä höystettynä. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
Höh, ei sitten demoa minulle. Kiitos selvennyksestä kuitenkin. |
Voisko joku vippaa mulle vuoden live-ajan ku tota nettipelaamist en oo viel kokeillut? |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
Olisko kellään antaa ilmaista live aikaa. Pääsis vähä kokeileen minkälaista se livessä pelaaminen on. |
Tännekin suuntaan kelpaisi trial koodi |
Jos jollain ois mullekin antaa 48tunnin koodi, pääsis mw2 testaa YV:nä mielelllään |
Auttakaa miestä mäessä! |
Peliin: Samsung 52A656, PS3+PlayTV, X360, H/K AVR255, ViasatHD, JBL E-Series 5.1
Olkkarissa: Samsung 40F86, H/K HK980, H/K DVD29 JBL ES90-pari
Oisko kellää antaa 48h live aikaa? Laittakaa YV:nä. Pakko päästä pelaan tätä MW2 liveen ku tullu pelattuu yksin peli jo 2x läpi vaikeimal :S ja ny pitäs päästä livee testaan... |
Koita kestää huomiseen. FREE LIVE Weekendi käynnistyy ja kestää 25.11 - 30.11 välisen ajan. |
No voi niitä silti mulle laittaa YV:nä =) |
Olin ystävällinen, pistin koodia tulemaan. |
Tämä koodi liittyy toiseen tarjoukseen, jota ei voi ostaa tästä. Mitäs toi meinaa? |
Last edited by MW2 riippuvaine; 25.11.2009 at 16:03.
Ilmaisaika on jo alkanut ainakin tunti sitten että eikun kaikki pelaamaan. |
Only death cures stupidity.
Niit 48h trial koodei vaan YV:n tuleen =) jos sinulla on Mw2 niin voin vaikka pelata sua vs lvl tällä hetkellä 70 =) |