Tämä on keskustelu 48 h Live-aikaa, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Tässä ketjussa voitte jakaa tai ottaa vastaan Xbox liven ilmaista Live aikaa esim.48h joko privana taikka suoraan ketjuun josta nopein ...
Tässä ketjussa voitte jakaa tai ottaa vastaan Xbox liven ilmaista Live aikaa esim.48h joko privana taikka suoraan ketjuun josta nopein sen saa napata. |
Last edited by Running Monkey; 26.06.2010 at 09:49.
v337v-pkwyr-mywd6-t66jv-2vvgg koita tätä. |
Jos joku muukin haluaa antaa 48 tunnin / 1 kk:n lärpäkkeen aikaa pois, ottaisin mieluusti vastaan. |
joo mäkin oon halukas ottaan tota live-aikaa vastaan jos jollain ylimäärästä.. laittakaa yksityistä.. |
Saako aina 1 kk ilmaista peliaikaa kun luo uuden käyttäjän liveen? |
Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Minullekin voi 48h:n live koodin tyrkätä YV:llä, olisi mukava päästä GTA4:ää livessä koittamaan |
Last edited by Trexem; 16.05.2008 at 08:32.
Gamertag: Trexem
Saints Rowia pakko Liveen päästä pelaamaan ja jos joku olisi ystävällinen ja luovuttaisi minulle 48 h Live-aika koodin |
Nyt olisi tarvetta 48h -koodille, jos joku haluaisi luopua? YV:tä tulemaan, jos koodeja löytyy. |
Last edited by DaViltsu; 15.06.2008 at 18:38.
DR29P-D8CHV-HTBFD-DWBK2-7RBRT |
Play-Asia.com - region free-pelit (affi) | suosittelee lataamaan http://theslip.nin.com/ osoitteesta ilmaisen cdn. levyteollisuus haisee, suosikaa näitä :)
Fqhf8-ydpt6-ym84q-ywqk9-dh42m |
Kiitos vaan molemmille mutta nopeat söi hitaan. |
olisi hyvä sanoa jos käyttää koodin koska noita onaika v mäistä naputella pädillä. itsellä ei ole enempää koodeja laittaa nyt |
Play-Asia.com - region free-pelit (affi) | suosittelee lataamaan http://theslip.nin.com/ osoitteesta ilmaisen cdn. levyteollisuus haisee, suosikaa näitä :)
Onkohan noita sivustoja muuten missä noita 48 tunnin live aika koodeja jaetaan kun rekisteröityy sivustolle? |
argh! Tänään se sitten loppui |
Ei tarvetta enää |
Last edited by ramse; 25.08.2008 at 19:52.
Halo 3:ssa suunnittelin kerääväni ennen pelin palauttamista kaverille viimoset achievement-pointsit , mutta aika loppui huomaamatta kesken. Auttaisko joku miestä mäessä ja laittaisi privassa jonkinmoisen koodin, että saisin ensimmäisen tonnin yhressä pelissä kasaan? |
Last edited by LetsRok; 06.09.2008 at 17:56.
Olisiko kenelläkään antaa 48-h koodia? Pakko olis päästä pelaa PESsiä vähän livessä |
Moro |
Voiko 48 tunnin live aikoja ketjuttaa? Eli jos mulla on viisi 48 tunnin live aikaa, niin onko minulla kymmenen vuorokautta aikaa pelata livessä putkeen |