Tämä on keskustelu New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä), Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Kain Jos valitsee tämän uuden käyttöliittymän käyttöön onko mahdollista laittaa vanhaa takaisin jos ei tykkää uudesta? Ei ...
Ei voi vaihtaa takaisin. Itseänikin vähän huolestuttaa mutta täytyy muistaa että UUSI GUIDE on kuten VANHA DASHBOARD, eli guide nappulasta aukeaa miniatyyrinä kaikki se mitä nytten näet, mutta myös pelien aikana (system bladet, videot, gamet etc). Eli voit vaikka vaihtaa arcadepelistä toiseen menemättä dashboardille. |
Minua kiinnostaa lähinnä se, että voiko tässä jo vihdoin viimein poistaa oman Live-profiilin pelilistaan ilmestyneitä pelejä? Perfektionisti kun olen, niin demot ja muut kummittelee enkä saa unta öisin, ellei lista ole 1:1 ostamieni ja omistamieni pelien kanssa. |
Ystävällisin terveisin,
jekkis
Joystiq kertoo, että ilmoittautuminen NXE:n betatestiin on alkanut. Kävin tuossa jo pikaisesti omat tietoni nakuttelemassa sisään. Sitten vaan jäädään odottelemaan, josko ensi viikolla tulisi MS:ltä iloista mailia. |
Tuo taisi jo täyttyä, koska itse saan ainakin seuraavaa ilmoitusta: |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Murr. Kyttäsin nelsonia noin tunnin välein viikolla ja eilen yöllä en tullut kattoneeksi ja nyt nelsonin postauksesta on 14 tuntia ja 500 kommenttia. Invitation ID kussoo. |
Killihän voisi pelimiehenä hoitaa muutaman NXE testikoodin meille tänne Suomeenkin... |
Joystick esittelee videomuodossa NXE:tä: |
No niin! Majurilta tuli postia ja mukana ollaan. Ennen lauantaita pitäisi konsolin päivittyä. |
Latausaikoja, DVD vs. HDD, löytyy muutama listattuna täällä. (Scrollaa alas) |
Congratulations on your acceptance into the Xbox 360 Fall Flash Preview Program. |