Tämä on keskustelu Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal), Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin xtn En ihan hahmottanut kuinka MS:n toteutuksessa esim. FPS tyyppinen peli toimisi Pitää todella jotain kädessä kun ...
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
Gizmondossa hyvä artikkeli: Click. |
Nämä on juuri niitä juttuja joita itse Kinectiltä kaipaan. Casual pelit ei juuri innosta, mutta esim. fps ja seikkailupelit Kinectin kanssa voisi olla täyttä parhautta. Ohjaaminen hoidettaisiin edelleen konsolisukupolven parhaalla padilla(IMO) ja sitten immersion luomiseksi tehtäisiin joitain asioita liikkeiden ja äänikomentojen avulla. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Tämä kuulostaa äärimmäisen hyvältä, suosittelen jokaisen lukemaan Gizmodon artikkelin. Kinect Sports ei ilmeisesti olekaan niin höyryävä. |
Joystiq pääsi E3-messuilla haastattelemaan PrimeSensen tyyppejä. PrimeSense on siis yritys, jonka luomalta pohjalta Kinect on syntynyt ja kehittynyt. Periaattessa kameralla ei ole rajoituksia sen suhteen, kuinka monta ihmishahmoa se voi kerrallaan tunnistaa. |
tulipa tässä nyt mieleen tuosta video chatistä, eli minkälaista kuvaa tuolla kinectillä saa otettua? |
Onko tämä varmistettu jossain? Olisin jo toivonut HD-tasoa :/ |
PS3 | PC | DSi XL | iPad 2 | Galaxy S ICS 4.0.3 | Steam id: draev
Retro: NES, MegaDrive, PSP, GP2X, PS2, Xbox
Vittuilu on ELÄMÄNTAPA eikä pelkkä harrastus!
Kinectihän on käytännössä matalaresoluutioinen 3d-skanneri, joten yksi aika mielenkiintoinen sovellus olisi kolmiulotteisten esineiden skannaus ja tuonti peliin! |
Nautitaan suolan kanssa, mutta Play.com listaa tuotetiedoissaan Kinectin teknisempiäkin speksejä. |
Milon tilanteesta on ollut epäselvyyttä: |