Tämä on keskustelu Kysymyksiä koskien kovalevyä ja muistitikkua, Yleistä keskustelua Xbox 360 -konsolista alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Pirate fin Download historyn kautta saa Doomin ladattua. (ainakin itse sain) Milloin latasit? Minulla ainakin ilmoitteli virheellisestä ...
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
Hienoa, tuo olikin positiivinen tieto! Lienee siis ollut jokin tilapäinen häiriö joskus, itse yritin nimittäin nettisivujen kautta. (Enpä muuten olisi itse uskaltanut riskeerata tuolla tavalla... |
Hojo. Itellä on semmonen homma että ilmeisesti tämä kovalevy kusee pahasti konsolissani, pukkaa todella usein "dirty disc, disc unreadable" erroria. Täältä lueskellut että välimuistin tyihennys auttaa tai kovalevyn irroitus kokonaan. Noh, tyihensin välimuisin eikä auttanut erroriin. Sitten revin koko kovalevyn vege, joka ilmeisesti auttoi. Ei ainakaan sen jälkeen ole erroria pukannut. Muistitikku (8giga) toimii nyt sitten tallennuspaikkana pelitiedoille, saved gamelle ja päivityksille jne. Tietokoneeseen kun tikun laittaa kiinni näyttää vapaaksi tilaksi 25,1Mt. Boxilla vapaata näkyy 6,7Gt. Mutta nyt vain onkin että en saa musiikkia siirrettyä samoiselle tikulle enään? Koko "Music" osiota ei näy edes tikulla kun boxilla katsoo. Minne se katosi |
Ekalla kertaa kun teet tikusta boksin tallennusvälineen niin se osioidaan, saat siis päättää kuinka paljon haluat boksin haukkaavaan tikultasi tilaa, olet ilmeisesti antanut koko tikun boksin käyttöön. Tällöin ei tilaa jää enää millekkään muulle. Tuosta kansion katoamisesta en osaa sanoa mitään, vai formatoiko boksi tikun jotenkin, ei pysty ulkoa muistamaan. |
Aivan. Pitänee koittaa uudelleen tehdä tuosta tikusta se "primary tallennuspaikka". Onnistuu kenties uudelleen tämän teko? Vai voinko tätä boxin käyttämää tilaa vielä säätää? |
Millaisia kokemuksia teillä on pelien pelaamisesta ulkoiselta tikulta/kovolta? Kysymys koskee sekä XBLA että installoituja retail-pelejä. Toimiiko yhtä hyvin kuin Boxin omalta kovolta pelatessa? |
Tuntuuko tutulta?
Omat kokemukset rajoittuu Scott Pilgrimin pelaamiseen ja Mortal Kombat DLC hahmojen säilyttämiseen muistikortilla. |
Itsellä on kokemuksia siitä, että skyrimin tallennukset asuvat kingstonin tikulla syystä X, että välillä pelipaikka vaihtelee. Kärsivällisyys ei riitä ladata näitä pilveen + pelaan välillä offlinessä. |
Eivät ne tallennukset koskaan ole pelkästään pilvessä, ihan siellä sinun omalla kiintolevylläsi ne ovat. Pilvessä on pelkästään varmuuskopiot jotka synkataan levytallennusten kanssa. Siinä vaiheessa kun otat pilvitallennuksen käyttöön, varataan kiintolevyltä tallennuksia varten oma tila. Ne ovat niitä tallennuksia, joita sitten tilaisuuden tullen synkkaillaan. |
Last edited by TkHX; 20.03.2012 at 20:20.