Tämä on keskustelu Halo 3, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Missähän pelimuodoissa se ilmaiseksi tullut viimeisin kartta on muuten pelattavissa? Team Slayeriä olen viimeaikoina jyystänyt, eikä kartta ole tullut kertaakaan ...
Missähän pelimuodoissa se ilmaiseksi tullut viimeisin kartta on muuten pelattavissa? Team Slayeriä olen viimeaikoina jyystänyt, eikä kartta ole tullut kertaakaan vastaan. |
Tällähetkellä kovimmassa rääkissä: Prince Of Persia & Little Big Planet
1.Siis voiko tossa team slayerissa olla 16 pelaajaa? Vai onko se vaan noissa big matcheissa? |
minun mielestä toi 16 on vain isoille tantereille (en kuitenkaan laita päätäni pantiksi) |
Sissit BF3 -server server address: 95.143.206.132:19667
Pitkän tauon jälkeen pelasin ensimmäisen Shotty Snipersin Livessä - kyseinen peli-moodi vihastutti vähemmän kuin odotin. Pistin jopa Legendary -map packin lataukseen, joten enköhän ala taas verestämään vanhoja taitoja. |
"The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss." --Hitchhikers Guide to the Galaxy
Tuleekos teilläkin lievää hidastelua räjähdyksissä yms.? Esim. jos ajamasi chopper räjäytetään. |
Tarkoitat varmaan Cold Storage kenttää. Kyseinen mappi tulee usein vastaan 1 vs 1 matseissa sekä muistelisin Team Doublessa törmänneeni tähän, en kuitenkaan vannomaan mene. Myös viime viikonlopun Team Melee:ssä kyseinen mappi pyöri aina välillä. |
'Pathethic,' he said. 'That's what it is. Pathethic.'
Löytyykös halosta mitään klaaneja? |
Täytyypäs nyt sanoa, että tuo warthogrymistely lopussa on varmaankin hienoin ja henkeäsalpaavin pelikokemus tähän asti, ehdottomasti!!! |
Haluaisiko joku auttaa minua pelaamaan halo3:sta pari kenttää legendarylla? |
Ja lisää postia. |
On taas tullut hakattua jonkin verran Haloa netissä, mutta turhauttavinta on se, että aina saa todeta itsensä harvinaisen huonoksi. Vaikka kuinka pelaa niin yhtä paljon tulee turpaan ja yhtä vähän tappoja. |
G4TV:n Gphoriassa Halo 3 valittiin vuoden parhaaksi peliksi. MGS4 tuli toiseksi. Ja minä kun luulin, että ne julkaistiin eri vuosina |