Tämä on keskustelu Forza Motorsport 2, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Fact Sheet Publisher: Microsoft Game Studios Developer: Turn 10 Availability: Holiday 2006 Lap the competition with truly next-generation features. Made ...
|
Hmmm. GT4 rip-off anyone? Ei silti, aikoinaan piti Forza ostaa XOlle, mutta tuo kökkö emu esti. Tästä tulee kiva välipala GT5 odotellessa, ja onhan mun lempparitkin mukana (Lamborghini). |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Forza 2 on kyllä ehdottomasti odotuslistan kärkipäässä. Tossa lehdistötiedotteessa mainitaan että "13 real-world licensed circuits". Muistaakos joku tarkasti, että montakos rataa ekassa Forzassa oli ? Ainoa miinus oli ekassa omasta mielestäni juuri tämä ratojen määrä.. |
Juu. Itse heitin tuon rip-offin vitsinä. Siksi tuo hymiö. |
|
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
|
|
|
|
Muuten hyvä, mutta oisivat voineet vaihtaa ton Silverstone Circuitin johonkin toiseen rataan, sillä se ei musta ollut oikeen hyvä rata tuossa Forza 1:ssä. |
Nyt: GTA IV
Gamertag: maukka
|
|
|
Kunhan hioisivat hieman tuota tekoälyä Forssassa niin olisin täysin tyytyväinen. Nythän tekoäly pelaa mainiosti, mutta välillä se saa idioottikohtauksia ja ajaa suoraan kylkeen käsittämättä, että siinä tiellä on toinenkin auto. |
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Mulle riittää jo pelkästää nse että forza 2 olisi samantaoinen kuin ykkönen paremmilla grafiikoilla ja nyt sitten sillä MS:n uudella ratilla. |
FM2 Customization Trailer |
|
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Pakkohankintahan tämä on MS:n ratin kera. |
|