Tämä on keskustelu Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin 11 Mistäs näkisi noita teemoja, että millasia ne on? Google ei osannut auttaa ja en haluaisi ostaa ...
Theme Xbox sivustolta voi katsella joitakin teemoja |
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
Mikä noista premium-teemoista tekee sitten hienoja? Menin ostamaan 250 pisteen Fable II teeman ja tuntuu että mua olisi huijattu.. Yläreunassa lukee FABLE II ja kaverilistassa on jotain Fable graffaa mutta kaikki muu näyttää normaalilta. |
Tarjouksesta löytyy nyt Far Cry 2 Fortunes Pack 240 MSP:n hintaan. Jos itse peli maittaa, saa tämä paketti meiningin tuntumaan yllättävän tuoreelta. Suosittelen. |
Viva Pinata: Trouble in Paradise 29.99€! |
Kyllä siellä on pistevaihtoehtokin (löytyy Y:stä), mutta se näyttää tällä hetkellä ilmaista. |
Tulevista viikon tarjouksista sananen: |
Miten nuo ostetun sisällön käyttöoikeudet nyt siis jakautuvat konsolin ja gamertagin kesken? Jos ostan kaverin luona pelin omalla tunnuksellani, voiko kaveri pelata sitä myös ilman minun tunnustani? Ja pystynkö kuitenkin pelaamaan sitä omalla konsolillani kun käytän omaa tunnustani? |
"They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was over. To make any kind of sense of it, I need to go back three years. Back to the night the pain started." - Max Payne
En arvosta pikaruokayhteiskuntaa.
Deal of the week: |
Games on Demand |
Last edited by Jamaikan asukas; 07.09.2009 at 16:52.
Itseäni jäi harmittamaan kun USA:n Live puolella useimmat Games On Demand pelit maksavat 1600 pistettä ja täällä Suomen puolella 2400 pistettä =/ |
Eikös tuolla voi siis ostaa MS pisteillä? vai miten se menee kun hinta ilmoitetaan "€" (euroina) ? |