Tämä on keskustelu Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Mistähän löytyisi halvin varakitara Guitar Heroon?...
Mistähän löytyisi halvin varakitara Guitar Heroon? |
Guitar Hero III: Legends of Rock (Game + 2 Wired Guitars) - Xbox 360 - CDON.COM |
Only death cures stupidity.
Mistä halvin Mass Effect tai Fable 2? Tosi monesta paikkaa tuntuu olevan loppu. Enkä viittisi 30e maksaa mass effectistäkään tuon games on demand palvelun kautta kun ei levyäkään saa. |
Minulla ongelma kuin Harri1lla eli mistä löytää Fable 2 halvimmillaan. 40e en viitsisi siitä maksaa ja johan se oli kertaalleen CDONissa 30e (nyt 70e). |
Play Asia (affilinkki)
Ei jos tilaat sen nettikaupasta. Kaveri osti juuri Boxin niin ostan tuon paketin ja hän saa ohjaimen ja Halon kun minä saan Fablen |
Väärin.The Hutista tilatuista peleistä voi joutua alvit maksamaan. |
Tosi outo meininki Gigantilla kun voit kuitenkin sen collect@storen valita vaikka hinta on se vain nettikaupassa. Myymälässä maksaa sama paketti 100e... Ensimmäiseksi kun katsoin pakettiin niin luulin, että olivat laittaneet sinne vain yhden pelin |
Julkaisupäivät; |
Assassin's Creed 2 - 7. Marraskuuta |
Paljonkos ufc maksaa nykyään gamestopeissa? |
Last edited by Coustille; 25.08.2009 at 15:11.
kellään varmaa tietoa darksiders - wrath of war pelin julkaisusta ? |
Mistäköhän kannataisi ennakkotilata tuo NHL 09 peli, että peli tipahtaisi varmasti julkaisupäivänä postiluukusta. Ennen olen tilannut konsolinetistä, mutta niiden ja monien muidenkin nettikauppojen sivut ilmoittavat julkaisupäiväksi 24.9 vaikka eikös julkaisu varmistunut 17.9 päivälle. Ulkomailta peliä tuskin kannattaa tilata halvemman hinnan vuoksi jos pelin haluaa heti julkaisupäivänä |
Verkkokaupan ahvenmaan suoratoimituksella ~45€ |
Last edited by sulky; 28.08.2009 at 19:31. Syy: linkin lisäys
Play Asia (affilinkki)