Tämä on keskustelu Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Jos nyt tilaan MW kolmosen verkkokaupasta ahvenanmaalta onko mitään mahdollisuuksia saada julkaisupäivänä tai muutama päivä sen jälkeen? Call of Duty ...
Jos nyt tilaan MW kolmosen verkkokaupasta ahvenanmaalta onko mitään mahdollisuuksia saada julkaisupäivänä tai muutama päivä sen jälkeen? |
Ilmeisesti huomenna lähtee tulemaan Dead Islandit. |
Kenelläkään tietoa Trials Evolutionin julkaisusta? Muuta kun että syksy? |
League of Legends, Saints Row: The Third, Skyrim
|
Maanantaina tilasin Forza4 VPD:n ahvenanmaan osastolta, tänään tuli. |
No kyllä nyt alkaa menemään hermot ton gigantin kanssa. Mua hiukan ihmetyttää toi pelien toimitusaika 3-7päivää?!?! Ennakkotilasin siis Forza 4 limited editionin viime viikon maanantaina. Torstai yönä klo 3.00 oli tullut viesti, että peli lähtee tulemaan postilla. Nooh, viikonloppu on mennyt eikä peli ole tipahtanut luukusta taikka postilta tullut viestiä/kirjettä. |
Täällä odotellaan myös Gigantin Forza 4 limited editionia mutta eipä ole tullut. Samaan aikaan tännekin tuli toimitus viesti. Kyllä sen ainakin itse tiesin ettei tartte odottaa pe eikä ma pakettia huomenna saattaisi jo tullakin. Ei se nopeaa kauppa ole mutta kun hintaa tuolle jäi 59,90€ niin jaksaa sitä odottaa vähän pidempäänkin |
Hah, hah. On se uskomatonta, että Briteistä tulee nopeammin kuin Suomesta. Itse tilasin viikko sitten maanantaina pelin Amazon.co.ukista ja torstaina tuli ilmoitus, että on lähetetty ja tänään oli perillä. Aika nopeaa kun 2 arkipäivän sisällä tuli, eikä postikulujakaan tullut. Itse olin varautunut siihen perinteiseen viikkoon. |
Joo kyllä olen kiertänyt itsekin Suomen verkkokaupat kaukaa, nyt tuo Limited versio pakotti uhrautumaan. Amazon.co.uk on kyllä nopeimpia verkkokauppoja |
Kannattasiko tuo MW3 tilata VPDn vai verkkokaupan ahvenanmaan osastolta. Kummalta peli tulisi siis nopeimmin, onko kokemuksia? Ennakkotilasin Arkham Cityn vpd:stä niin ei ehtinyt julkaisupäiväksi perjantaiksi vaan saapui postilaatikkoon maanantaiksi. |
Itsellä tosi suolaista kokemusta VPD:stä, mutta lienee ihan tapauskohtaista. |
Onko kukaan onnistunut bongaamaan Skyrimia kauppojen hyllyillä PK-seudulla? |
Ncis: the gamea boxille espoon alueella? |
ufc undisputed 3 pitäs pärähtää kauppojen hyllyille 14.2 eikö ketään vapari mättäminen kiinnosta? |