Tämä on keskustelu Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Joblo Jos et kikkaa ole aiemmin koittanut, niin Microsoftin asiakaspalvelusta. Hinta pyöreät 0.. Soitat ja kerrot rikkinäisestä ...
Sorge. Tuskin se kuitenkaan Microsoftin varannoissa kauheasti tuntuu, jos vaikka lähettäisivät jokaiselle XO-omistajalle maailmassa ikioman langattoman ohjaimen. |
Moro! |
Mistähän irtoisi Left 4 Dead halvimmalla? Mielellään myös luotettava putiikki. Videogamesplus.ca :sta lähtisi näköjään 38,81e:llä, uskaltaako sieltä tilailla? |
:OOOOO~~~~~~
Itse tilasin play-asiasta Marcus Fenixin sekä Locust Dronen, nörtti kun kerran olen. |
Mistähän löytyisi halvimmalla NHL 09? Halvin löytämäni on tuo 40 puntaa. |
Eipä tuota vielä halvalla oikein kenenkään kannata myydä. CD-Wow'sta tilaamalla säästää sentään pari kolikkoa (ilmaiset postikulut ilman valuuttakurssiväärennöksiä): |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Lost Odyssey. Versio joka pyörii PAL koneessa, mistähän päin maailmaa saisi halvimmillaan. |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=5/16/5887 |
Last edited by Randall; 02.12.2008 at 22:05.
Löytyykö Tampereen suunnalta mistään Rock Band kakkosta? Lielahti ainakin tuotti vesiperän. |
mistähän tällä hetkellä halvin 2100 tai 4200 mikkisoftan pistettä? |
mistäs noita gh wt:n soittimia saa erikseen? vai saako koskaan mistään? |
Mistäs löytys Dead Rising halvimmalla? Ei ole ollut edes kovin monessa paikkaa enää. |
- Työn alla: Skyrim (PS3), The Witcher 2 (PC), Fallout Las Vegas (PS3), GoW3 (PS3), LoTRO, World of Tanks
*Halpapelinarkkarin Blogi*:: Rauta: PC - Xbox 360 / 120GB - PS3 / 320GB - PS2 / 80GB - PSX - DC ::