Tämä on keskustelu Mitä pelejä teillä on?, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Itsellä tuo pelikirjasto ei ole ehtinyt vielä kasvaa kauhean suureksi kun hankin koneen vasta syksyllä, ja olen melko aktiivisesti pelannut ...
Itsellä tuo pelikirjasto ei ole ehtinyt vielä kasvaa kauhean suureksi kun hankin koneen vasta syksyllä, ja olen melko aktiivisesti pelannut WoW:ia koko ajan. |
XO:n hankin 2007 vuoden lopussa ja siitä asti on noita pelejä tullu hankittua muutama |
LoL, tällä hetkellä löytyy ainoastaan 60 GB-mallille Kung Fu Panda ja Lego Indiana Jones (ne jotka sai 60 GB-paketissa), mutta GTA IV sun muut ovat tulossa.... |
The god of Grand Theft Auto.... That's my career! [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=gaecTzH[YOUTUBE]
Pelini: |
Last edited by Properax; 12.04.2009 at 20:13. Syy: Muistin lisää pelejä.
Omistan 360:lle: |
Ostin pari vuotta sitten boxin ihan melkeenpä nhl pelejä varten mutta tässä alkuvuodesta innostuin pelaamaan muitakin pelejä. Jos lasketaan mukaan myös ne pelit mitkä oon vieny vaihtoon niin lista oli tässä: |
Viime vuonna sain Xbox360:n ja nämä pelit on kertynyt sitä aikana : |
Last edited by Hipsu; 07.06.2009 at 22:49. Syy: Lisäsin tulevat
Nyt on 360 pelejä kertynyt jo ihan kivasti. |
Xbox 360: |
Xbox 360: |
boksi ollu joulusta ja tän verran tarttunu mukaan: |
Tällä hetkellä: |
Pelejä on mennyt ja tullut. Tässä nykyinen lista: |
[Xbox360//PSP//PC//Wii//PS3//SNES]
[Seuraavat tilin tyhjentäjät:Forza 4, NHL12, MW3, TTT2]
Boxi hankittu viikko sitten |
Last edited by PurpleHaze; 03.07.2009 at 00:08.
|
Jep eli boxin hankin ite tammikuussa ja pelejä löytyy: |
Nooh eipä näitä paljoa ole: |
Halo 3, GTA 4, Fallout 3, Ace Combat 6, NHL 07, Condemned 2, Resident Evil 5, Brothers in arms: Hell's highway, Tenchu Z, Need for speed pro street, Gears of war 1 & 2. |
- Leinonen
Fable 2 |
Gears of War 2 |