Tämä on keskustelu Call of Duty 4: Modern Warfare [X360], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Kala-Aapo Pystyykö tässä pelissä livessä valitsemaan manuaalisesti mitä kenttää pelaa vai heittääkö se vaan automaattisesti aina jonnekkin ...
Mitähän nyt on tapahtunut, vaikka minkä button layoutin valitsee nii aina on toi default?!?! |
Pelaako tätä vielä paljon porukkaa boxilla? |
Last edited by Tumbbu; 15.01.2010 at 14:33.
Pelaa kun tää on edelleen WaW jälkeen paras CoD mitä tullu. |
väärä ketju......... |
Last edited by vesihemmo; 16.02.2010 at 13:35.
Hups, väärä ketju. |
Last edited by olge; 04.02.2010 at 19:59.
no kyl
Jees, eli tuli tehtyä tänään muutamassa tunnissa tällänen pikku snipuvideo kun oli tylsää |
Mikäs tän pelin tilanne on tätä nykyä? Olen lueskellut derank hakkereista. Nämä varmaan pystyy välttämään tutulla alku spectauksella ennen varsinaisen pelaamisen aloittamista. Onko vielä ihan rehtejä perus codittajia vai pelkkiä modaaja noboja? Haluaisin aloittaa tämän 4 osan pelaamisen kun ei noi uudemmat oikein ole iskeny. Jos vielä löytyis säännöllisesti pelaavia veteraaneja jotka vois valaista asiaa |
Tää peli on kyllä tosi huippu . Noista ei oo kokemuksia mutta satunnaisia chiittaajia löytyy , nopea juoksu , no reload , loppumattomat kudit jne. |
Mulla on sellanen ihmetys tällä hetkellä, että pelaajia näyttäisi olevan 0/0 maailmassa? En ole vielä ladannut variety map packia ja ihan singleä pelaan nyt aluksi, mutta kun olen muutamaan otteeseen käynyt vilkaisemassa tuota playlistia niin aina vaan 0 pelaajaa. Sulla sama tilanne? |
0 näyttää tosiaan mutta matseja silti löytyy jatkuvasti |
Mikä avuksi - Joku hacksasi xbox 360 online pelissä veljen ukon ja nyt xp on pahasti miinuksella ja nettipelaaminen ei enää onnistu? Ilmeisesti aika yleinen ongelma, mikä tähän auttaa?? |
No nyt on tämäkin hieno peli taottu läpi veteranilla ja voin sanoa, että nyt oli sitä paljon haettua haastetta, mutta silti onnistuin selättämään sen. Ei ole kyllä enää haluja edes pelata "one shot, one kill"-kenttää, on se vaan niin karmeaa tuskaa. |
Last edited by Peck4; 12.03.2012 at 08:58.