Tämä on keskustelu Xbox 360 -pelien tarjousketju (Muu keskustelu), Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin Tero80 Mulle tuli viime lauantaina (siis 3.1.08) CDON:ista sähköposti, jonka mukaan: "...tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja ...
Tilasin HMV.comista läjän pelejä ja ne lähetettiin 23.12.2008. Niitä ei kuitenkaan ole vielä tullut. Play.comista tuli muutamassa päivässä ja amazon.co.uk:sta parissa päivässä. Tein jo ilmoituksen hmv.comille etten ole vielä saanut pelejä ja asia hoituu sitä kautta kyllä mutta onko joku joka on tilannut joulun aikoihin tuolta, saanut jo tilauksensa? |
Hyvä juttu! Tuskin paketti sitten on kadonnut |
Itse tilasin Playsta tuossa 18.-19.12. kaksi tilausta joista toisen pelit tulivat jo ennen joulua ja toista ei ole vielä kuulunut. Eli kyllä nämä pyhät ovat postin liikkeitä sotkeneet aika tehokkaasti. |
Itse taas olen tilannut cdon.comista 29.12 eikä vieläkään ole tullut. Eikä tilaustiedoissa tilauksen status kohdassa ole mitään että olisi edes lähtetetty taikka lähettämättä. Yleensä tuolta on aina tullut 3arkipäivässä kaikki tilaamani tuotteet. |
Itse tilasin kanssa cdonista rock band- soittimet 29.12. ja eilen tuli mailia, että paketti laitettu postiin. Veikkaisin, että nämä kaikki pyhät jne. ovat viivästyttäneet kohtuu paljon toimituksia. Kumminkin verkkokauppa on auki myös pyhäpäivinä, niin tilaukset kasaantuvat ja arkipäivät eivät riitä kaikkien pakettien käsittelyyn (varsinkin nyt, kun cdonissa on kovat alet käynnissä). |
PlayStation3 // PSP // Xbox360
Tänään nuo pelit sitten tuli hmv:stä erikseen pakattuina. Loppu hyvin kaikki hyvin. |
Te, jotka joulun jälkeen tai jouluna olette CDON.comista tilanneet, olette saava lähetyksenne pikapuolin. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ja tarkka hinta tämän päivän visan laskuttama summa posteineen ja veroineen: 29.46 euroa. |
Last edited by doupler; 09.01.2009 at 14:52.
miten tuo brittien pelimyynti. jos tilaan game.co.uk:sta niin tuleeko VAT:t päälle vai sisältyykö jo ilmoitettuun hintaan? amazon.co.uk:ssa tulivat vielä erikseen hintaan |
Play Asia (affilinkki)