Tämä on keskustelu Street Fighter IV [X360], Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Pitihän tällekin oma keskustelu pistää pystyyn 360:n puolelle, kun ei sellaista mistään löytynyt (ihme kyllä). Street Fighter sarjanhan palaa vihdoinkin ...
Pitihän tällekin oma keskustelu pistää pystyyn 360:n puolelle, kun ei sellaista mistään löytynyt (ihme kyllä). Street Fighter sarjanhan palaa vihdoinkin jo tällä viikolla kauppoihin sarjan 4. osalla. Melkoinen rivistö kyllä näitä tappelupelejä on jo boksinkin puolelle ilmestynyt (VF5, SC4, DoA4), mutta pakko sanoa, SFIV on se tappelupeli, mitä on odoteltu. |
Ensimmäiset Street Fighterit tuli pelattua Amigalla |
odotukset oli kovat mutta eipä tuo peli vakuuttanut ollenkaan.. tekkeniä odotellaan |
Tämä on alkanut oudosti houkuttelemaan vaikka en tappelupeleistä ole ihmeemmin ikinä innostunut. Kunnon ohjaimen tämä varmasti vaatisi samalla, joten taitaa hinta vaan nousta turhan kovaksi yhden pelin takia... mutta onko suosituksia kohtuuhintaisesta ja laadukkaasta tuotteesta? |
Kunnon Street Fighter -fanina tämä on kyllä pakko-ostos. PS3- ja XO-versiot tulossa. |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now:-; Next: The Last Story, FFXIII-2, RE:Revelations ja Tales of Graces f
Peli sai tänään gamespotilta ysin |
Guitar Hero World Tour: 000-176-401-122
Kertokaas miten ihmeessä tuon EASY moodin arcade päävastustajan voi oikein päästä lävitse? |
Seth noudattaa mätkintäpomojen parhaita perinteitä potenssiin kaksi. Se on täysin tyylitön ja aivan helvetin halpamainen! |
242 STAR GET!
Kannattaako tätä ostaa, jos ei ole ennen pelannut kovin paljon mätkintäpelejä ja haluaa tutustua mätkintäpeleihin paremmin. Peli näyttää ulkoisesti todella hienolta ja tappelu näyttää todella nopeatempoiselta ja yksityiskohtaiselta ja moninpeli on varmaan todella hauskaa. Oikeastaan kysyisin onko tämä peli tarkoitettu suurimmaksi osaksi pelisarjan veteraaneille vai voivatko minun kaltaiseni pelisarjaan tutustumattomat ostaa pelin. |
Tehty kummillekin. Toisin kuin SF3:ssa, tässä nimenomaan pyritään vetoamaan uusiin pelaajiin ja niihin, jotka jättivät SF:n kakkososan jälkeen. |
242 STAR GET!
Onhan tämä kova. |
Itsekin pelailen suurimmaksi osaksi Ryulla, sen verran tuttua hommaa jo ennestään. Tänään sain vihdoinkin viimeisenkin ukon unlockattua, joten kyllä valinnan varaakin riittää. Nyt sitten olisi tavoitteena opetella pelailemaan Sagatilla ihan kunnolla, vaikuttaa aika menevältä hahmolta. |
Kenillä pelaamalla ei aukea mikään uusi hahmo. |
Tässä ohjeet miten aukaista kaikki lisähahmot: |
Last edited by LaazRockit; 23.02.2009 at 15:38. Syy: paremmat ohjeet lisähahmojen saamiseksi
HUH HUH!!! |
Last edited by Tuminen; 23.02.2009 at 20:54.
Siis onko tosiaan niin, että ainut tapa avata nuo uudet hahmot on pelata tuota Sethiä vastaan ja vielä voittaa se? Ei hemmetti, mä olen pelannut Street fighteriä viimeksi joskus varmaan 15 vuotta sitten ja voin sanoa jo nyt että minun hermot ja taidot ei tule ikinä riittämään edes easyllä tuon koko minun pelaamishistoriani aikana huonoimman ja epäreiluimman vastaantulleen loppupomon voittamiseen. Voi jessus kun hyvä peli on pilattu tuolla hahmolla. Epäilen, että hyvin suurelta joukolta pelaajia jää nuo loput hahmot näkemättä. |