Tämä on keskustelu Forza Motorsport 3, Yleistä keskustelua Xbox 360 -peleistä alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin pyg nyt tuli yks aika iso järkytys ku tajusin ettei nissan gt-r oo tässä...olin toki miljoonia kertoja ...
elämä on
Aavistuksen tuntuu ajotuntuma tylsältä ja kieltämättä jopa helpolta.. Padilla tosin ajellut tämän päivän kun olin evakossa makuuhuoneessa akkalauman tieltä. |
Pommi Kone #73 KonsoliFIN Elite Club
Miksei clubi syö täällä NYT spagettia ?!
Miks tonne forzamotorsport.nettiin ei voi upata noita videoita ja kuvia.. =/ mulla sanoo: "Your movie was NOT successfully uploaded to Forzamotorsport.net." |
Onko gold? pitää olla. Kyllä mulla toimi ihan hyvin. |
Pommi Kone #73 KonsoliFIN Elite Club
MiksköHÄ joka kisan ekana oleva tietokoneen ajama auto on punainen ? |
Ei sitten kannata ennakoida ja yrittää olla fiksu. |
jos joku haluaa live peli seuraa niin lisäilkää kaveriks tämmönen ½ amatöörikuski. tosin voin vaan viikonloppusin pelailla kun oon toisella paikkakunnalla töissä viikot |
Kenties se teema tulee sitten tarjolle kun peli on julkaistu Jenkkilässäkin, eli ensi tiistaina. Miten tuon teeman sitten saa sen jälkeen, sitä ei kukaan kaiketi ihan varmaksi vielä tiedä. |
Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
Pitääks tota careerii vetä pitkälle et saa kaikki radat unlockattuu? Nyt kun menen free playssa quick raceen niin siellä on joku 26 rataa ja tässähän pitäs olla se 100 + DLC. Varmaan makee vetää split screeninä noita pitkä ratoja esim Nubrurgring Nordschleife (20.76 km) ja Le Mans (13.65 km) ja Fujimi Kaido (16.42 km) on noita pitkiä varmaan lisääkin.. |
Hieno peli muuten, mutta minkä ihmeen takia suurin osa noista autoista pitää olla postiautoja, eli ratti väärällä puolella!? Onpa kiva ajaa jollain perisaksalaisella Sciroccolla kun ratti on oikealla ja nopeusmittarikin on maileina... |
Voisko joku kertoo saman mitä ''Äijä'' tuossa äsken kyseli, että kuinka saan ladattua Storefrontista nuo KFIN -tarrat? |
Kai ootte muistanu ladata ne autot ja radat sieltä raaputuslapusta joka on pelikansissa. Tai se koodihan siellä kyl on jos tarkkoja ollaan |
Wii | PS3 | Xbox360 | GameCube PAL & NTSC | DSi XL | PS2 | ASUS G50VT | Sony 40" W4500 | Popcorn Hour C-200 | Sony STR DB-780 | 5x Usher S520-II, Chorus Vertigo XLS 07 |